Witam
Chciałbym przerobić BR17 na Pk2 i zastanawiam się która wersja ROCOwskiej BR 17 lepiej nadaje się na konwersję?
ROCO 4115A BR 17 1134 z 3 kołpakami na kotle
, czy ROCO 4125B BR 17 1128 z 2 kołpakami na kotle. Oba modele to Bauart 1914.
Może na PKP występowały obie wersje, a jak tak to jakie miały numery? Zdjęć praktycznie nie ma tych lokomotyw. Kilka znalazłem, ale przedwojennych których po wojnie na PKP nie było i parę Bauart 1911 pod Fleischmanna...
Z góry dziękuję....
Chciałbym przerobić BR17 na Pk2 i zastanawiam się która wersja ROCOwskiej BR 17 lepiej nadaje się na konwersję?
ROCO 4115A BR 17 1134 z 3 kołpakami na kotle
, czy ROCO 4125B BR 17 1128 z 2 kołpakami na kotle. Oba modele to Bauart 1914.
Może na PKP występowały obie wersje, a jak tak to jakie miały numery? Zdjęć praktycznie nie ma tych lokomotyw. Kilka znalazłem, ale przedwojennych których po wojnie na PKP nie było i parę Bauart 1911 pod Fleischmanna...
Z góry dziękuję....