Ł
Cześć Wam
Byłem dziś w odwiedziny u znajomych na szopie Cargo w Krakowie-Prokocimiu i przeżyłem szok, gdy większość pracowników mówiła jednym głosem, że od 1 stycznia 2010r obiekt lokomotywowni wraz z posiadaną infrastrukturą ma przejść pod "skrzydła" spółki PKP Intercity Zakład Południowy.
Co się stanie z pracownikami ? Prezes Balczun chce zejść z poziomem zatrudnienia poniżej 29 tys. osób (na początku br. zatrudnienie w spółce wynosiło ok. 44 tys. osób), w zamian "stołki" na Grójeckiej ma dostać część osób z CTL Logistic. Tabor z Prokocimia ma zostać rozdysponowany w innych oddziałach spółki. Na tym nie koniec absurdów: Wraz z przejęciem lokomotywowni w Prokocimiu ma zostać przeniesiona praca z górki rozrządowej w Krakowie-Prokocimiu do Tarnowa!
Samą górką w Prokocimiu - która się stanie nie użytkiem - są zainteresowane koleje niemieckie, ale to jest informacja od kilku osób i nie wiem na ile trafna. Na razie został wystosowany list otwarty pracowników CT w Krakowie do prezesa PKP Cargo p. Balczuna w sprawie wyjaśnienia tej sprawy. Ciekawe, czy i kiedy przyjdzie odpowiedź.
Byłem dziś w odwiedziny u znajomych na szopie Cargo w Krakowie-Prokocimiu i przeżyłem szok, gdy większość pracowników mówiła jednym głosem, że od 1 stycznia 2010r obiekt lokomotywowni wraz z posiadaną infrastrukturą ma przejść pod "skrzydła" spółki PKP Intercity Zakład Południowy.
Co się stanie z pracownikami ? Prezes Balczun chce zejść z poziomem zatrudnienia poniżej 29 tys. osób (na początku br. zatrudnienie w spółce wynosiło ok. 44 tys. osób), w zamian "stołki" na Grójeckiej ma dostać część osób z CTL Logistic. Tabor z Prokocimia ma zostać rozdysponowany w innych oddziałach spółki. Na tym nie koniec absurdów: Wraz z przejęciem lokomotywowni w Prokocimiu ma zostać przeniesiona praca z górki rozrządowej w Krakowie-Prokocimiu do Tarnowa!
Samą górką w Prokocimiu - która się stanie nie użytkiem - są zainteresowane koleje niemieckie, ale to jest informacja od kilku osób i nie wiem na ile trafna. Na razie został wystosowany list otwarty pracowników CT w Krakowie do prezesa PKP Cargo p. Balczuna w sprawie wyjaśnienia tej sprawy. Ciekawe, czy i kiedy przyjdzie odpowiedź.