• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

komputerowe modele 3D rosyjskich lokomotyw

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.851 115 22
#1
Kiedyś natrafiłem w internecie na te zdjęcia. Nie miałem jednak wtedy czasu, by je Wam pokazać. Teraz natknąłem się na nie ponownie przypadkiem, więc pokarzę je i Wam. Nie wiedziałem w której kategorii je zaprezentować, a skoro to też jakby modele, to postanowiłem że tutaj je zamieszczę.

Zdjęcia są autorstwa osoby ukrywającej się pod nickiem "ILIOS", na stronach rosyjskiej galerii zdjęć kolejowych www.train-photo.ru. Zapewne to, co ukazano na zdjęciach również jest Jego autorstwa.
Niech Was nie zmylą zdjęcia. To wszystko to są komputerowe modele 3D. Ale niektóre z nich są napawdę wspaniale wykonane.

Pooglądajcie oraz ocencie sami.

http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl11_a.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl10-138.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl10-076.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl11_abc_copy.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/80.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/e13.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/127_3.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl10-1628_1.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/er2-1140.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl11_rend.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl11_2_rend.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl10-1134.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/vl10_rend.jpg
http://www.train-photo.ru/data/media/189/er2.jpg
 

Maxeus

Znany użytkownik
Reakcje
249 4 0
#3
No fakt faktem, ale naprawdę dobrze trzeba się przyjżeć, żeby zobaczyć, że to grafika, a nie prawdziwe lokomotywy, niezły gość :grin:
 

ciekma

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
7 1 0
#4
Myślałem że mu się aliasing tekstur pomyrdał na czole,
a to po prostu lokomotywy z TEWZ, nazwa firmy napisana cyrylicą i mchedruli :)
 

Szymon

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#6
facet zamiast siedziec w rosji i dlubac loki niech to wysle do pixara albo industrial light and magic - przyjma go z pocalowaniem reki

ciekawe na czym to softimage, maya a moze 3dsmax - kiedys sie bawilem na sgi alias/wavefront to byl soft :) i to byly komputery, teraz juz niestety sgi chyba robi na intelu tylko a mips zniknal z rynku, podobnie jak alias
 
Reakcje
0 0 0
#8
Wygląda pięknie, jednak przy tej wartości polycount to raczej marne szanse na uruchomienie tego w ogólnodostępnych symulatorach. Mam kilka rosyjskich modeli lokomotyw spalinowych i muszę przyznać, że dobrzy są w tym co robią. Jednak nie każdy ma na tyle dobry sprzęt by sobie móc takimi lokomotywami szaleć ;) Sam jestem modelarzem 3D i wiem to po moich parowozach, które choć i tak są uproszczone i to znacznie to nie u każdego chodzą.
 

Szymon

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#9
Martin76 napisał(a):
Wygląda pięknie, jednak przy tej wartości polycount to raczej marne szanse na uruchomienie tego w ogólnodostępnych symulatorach. Mam kilka rosyjskich modeli lokomotyw spalinowych i muszę przyznać, że dobrzy są w tym co robią. Jednak nie każdy ma na tyle dobry sprzęt by sobie móc takimi lokomotywami szaleć ;) Sam jestem modelarzem 3D i wiem to po moich parowozach, które choć i tak są uproszczone i to znacznie to nie u każdego chodzą.
to sa modele nie zrobione na podstawie lacznie zwykluch primtives tylko dwu wymiarowych intersections z krzywymi Bezziera - to mozna wyswietlic jako obiekty w mayi softimage albo 3dsmax i pieknie wyrenderowac jakims raytracerem np mayaray ale takie obiekty sie do gier nie nadaja

nawet pomijajac liczbe vertexow to po prostu ani growy ogl ani niwy dx10 nie ibsluguje ani krzywych ani powierzchni bezziera

z tego mozna zrobic animacje
 

Podobne wątki