Przedstawiam napęd produkcji firmy DEMKO.
Silnik Faulhabera o mocy 8W (18V).
Pasek zębaty ma przełożenie 1:4, a ślimak na osi głównej 1:2,7.
Oś główna może być d = 3 mm, 4 mm, 5 mm i może być zakończona czpieniami o 1 mm mniejszej średnicy np do łożysk w maźnicach.
Koła wciskane są na sztywno na osie. Obręcze izolowane.
Przekładnia ślimakowa jest całkowicie łożyskowana.
Wałek sztywny łączący obie przekładnie ślimakowe ma średnicę d = 3 mm.
Koła zębate w przekładni mają po dwa imbusy kontrujące, co umożliwia dowolny rozstaw przekładni i stabilność mocowania.
Można napędzić każdą lokomotywę spalinową czy elektrowóz, oczywiście większe dwoma silnikami (po jednym na wózek), a mniejsze jak np. SM41 jednym silnikem i przekazać napęd do drugiego wózka za pomocą teleskopowego wałka Cardana.
Silnik Faulhabera o mocy 8W (18V).
Pasek zębaty ma przełożenie 1:4, a ślimak na osi głównej 1:2,7.
Oś główna może być d = 3 mm, 4 mm, 5 mm i może być zakończona czpieniami o 1 mm mniejszej średnicy np do łożysk w maźnicach.
Koła wciskane są na sztywno na osie. Obręcze izolowane.
Przekładnia ślimakowa jest całkowicie łożyskowana.
Wałek sztywny łączący obie przekładnie ślimakowe ma średnicę d = 3 mm.
Koła zębate w przekładni mają po dwa imbusy kontrujące, co umożliwia dowolny rozstaw przekładni i stabilność mocowania.
Można napędzić każdą lokomotywę spalinową czy elektrowóz, oczywiście większe dwoma silnikami (po jednym na wózek), a mniejsze jak np. SM41 jednym silnikem i przekazać napęd do drugiego wózka za pomocą teleskopowego wałka Cardana.
Ostatnio edytowane: