1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
    Wyłącz powiadomienie

Kolekcja Kolekcja - marcinstrazak97

Dyskusja w 'Pojazdy specjalistyczne' rozpoczęta przez użytkownika marcinstrazak97, 29 Października 2014.

  1. dziarka

    dziarka Aktywny użytkownik

    Świetne modele i jak i cała prezentacja. Kolorystyka przewoźnika bardzo kontrastowa co podkreśla charakter aut. Stadko do pozazdroszczenia:)
     
    • Doceniam Doceniam x 1

  2. DamLen

    DamLen Znany użytkownik

    Moje ulubione barwy wśród gabarytów. Actros to MP2, a nie 3.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  3. UniQue

    UniQue Aktywny użytkownik

    Fajna ta Twoja kolekcja :) jest na czym oko zawiesić. Bardzo mi się podobają modele w tym malowaniu (y)(y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  4. Lec Go (Bartek)

    Lec Go (Bartek) Znany użytkownik

    Pięknie sie te 3 4-ośki prezentują . Czuć potęgę od nich .
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  5. kosmo83

    kosmo83 Znany użytkownik

    Kapitalna prezentują się te wszystkie twoje gabaryty(y) jest na czym oko zawiesić.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  6. Slavi

    Slavi Aktywny użytkownik

    Świetne modele, najbardziej podoba mi się pilot z tyczką. Na zdjęciach wygląda na trochę grubsza niż w realu ale sam pomysł genialny (y).
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  7. marcinstrazak97

    marcinstrazak97 Aktywny użytkownik

    Dzięki opinie i komentarzy pod ostatnim modelem;)

    Dziś ciągnik siodłowy MAN TGX XXL 6x2 Pusher - Universal Transport

    1.JPG
    2.JPG
    3.JPG
    4.JPG
    5.JPG
    6.JPG
    7.JPG
    8.JPG
    9.JPG

    Zapraszam do oceniania i komentowania ! ;)
    ...don't worry, be heavy !
     
    • Super! Super! x 7
  8. pacek23

    pacek23 Znany użytkownik

    Universal ma bardzo ciekawe malowanie,podobają mi się te naczepy które zaprezentowałeś ;)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  9. Mafo

    Mafo Moderator Forum Samochodowego Staff Member

    Universal to świetna firma do odwzorowania w modelach. Trochę tego już wyszło, a barwy same przyciągają wzrok. Świetny zestaw, a plandeka wykonana wzorowo, a i tylnej belce naczepy plandekowej właściwie nic nie brakuje. Albedo jednak potrafiło zrobić takie szczegóły świetnie. (y) :)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  10. grzes_rr

    grzes_rr Aktywny użytkownik

    Bardzo fajny Maniek, w różnych konfiguracjach i naprawdę ciekawie się prezentuje (y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  11. Lec Go (Bartek)

    Lec Go (Bartek) Znany użytkownik

    Z tą plandeką bardzo oryginalne się prezentuje . Fajny model .
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  12. kosmo83

    kosmo83 Znany użytkownik

    Man prezentuje się bardzo fajnie w tym malowaniu i z tymi prezentowanymi naczepami(y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  13. DamLen

    DamLen Znany użytkownik

    Konfiguracja universalna ;) dla wielu typów transportu. Kolejna udana przeróbka.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  14. dziarka

    dziarka Aktywny użytkownik

    Bardzo fajna prezentacja oraz naczepy wraz z koniem pociągowym(y)
    Po tym przewoźniku widać ile znaczy malowanie firmowe, by już z daleka rozpoznać do kogo należy zestaw:)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  15. marcinstrazak97

    marcinstrazak97 Aktywny użytkownik

    Dzięki za opinie i komentarze pod ostatnim modelem;)

    Dziś kolejny "mały" pojazd w barwach Universal Transport. Volkswagen Caddy Van w wersji pojazdu pełniącego funkcję serwisu ciężarówek, samochodu objazdowego trasy przed przejazdem gabarytu a także samochodu pilotującego.

    DSC_0178.JPG
    DSC_0179.JPG
    DSC_0180.JPG
    DSC_0181.JPG
    DSC_0188.JPG
    DSC_0189.JPG
    DSC_0192.JPG
    DSC_0197.JPG

    Zapraszam do oceniania i komentowania ! ;)
    ...don't worry, be heavy !
     
    • Super! Super! x 8
  16. FH-12

    FH-12 Aktywny użytkownik

    Universal to ciekawy temat do podkolekcji. Bardzo spodobały mi się modele i dzięki tobie uświadomiłem sobie, że nie mam żadnego Universala w kolekcji. :eek:
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  17. dziarka

    dziarka Aktywny użytkownik

    Zazdroszczę Ci szczerze tej kolekcji UT i konsekwencji w jej powiększaniu;) Model niczym z drogi zdjęty(y) Dla mnie BOMBA!
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  18. pacek23

    pacek23 Znany użytkownik

    Caddy jest bardzo dobrze odwzorowany,jak z drogi zdjęty :)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  19. DamLen

    DamLen Znany użytkownik

    Całkiem ładny, pasują mu barwy Universala. Dosyć rzadkie są modele małych dostawczaków we flotach takich firm.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  20. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    Bardzo fajny dostawczak (y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1

Udostępnij