• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja kolekcja Intruza...

Magic

Znany użytkownik
Reakcje
4.570 32 4
#22
Przyznam się, że wyglądają imponująco. Barierki boczne bardzo fajnie wyglądają, filigranowo, a grafiki już w ogóle rewelacja. Te szare barierki na frontach to na wcisk są? Boczne wyglądają trochę jakby powyginane, albo to złudzenie na zdjęciach. Na 4 foto od góry jest otwór w podeście na przedzie. Co to takiego? Jeszcze tylko delikatna patyna i cudeńka będą.
Z pozdrowieniami.
Maciek "Magic"
 
OP
OP
Intruz

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#23
Barierki są na wcisk, właśnie na 4 zdjęciu słupek się wysunął. Teraz sobie przypominałem że przecież umieściłem go na miejscu :D poza tym istotnie, mają tendencję do delikatnego wyginania się, niestety nie są z drutu tylko dość miękkiego plastiku, więc mimo bardzo solidnego zabezpieczenia przez producenta (wytłoczka na wcisk jak w Piko plus styropianowe bloczki) mogą trochę „nie trzymać” geometrii.
Z kolei patyna jeśli już musi być bardzo delikatna. Z obserwacji zdjęć i filmów na YouTube wynika że amerykańskie lokomotywy i wagony są generalnie (są wyjątki, bierzmy też poprawkę na warunki eksploatacji) dość dobrze utrzymane (pomijając graffiti na wagonach, w końcu debilizm i brak poszanowania dla cudzej własności są ponadnarodowe). Na potwierdzenie:
461E1F86-D3AF-49B1-AC37-08613430C42B-13830-000005A227F8812C.JPG

nasza bohaterka przy pracy, źródło youtube.com
360CF0E7-E78C-429F-B9FD-2E430A3C4456-13578-00000594EEFA7E3E.JPG

źródło nsdash9.com
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
Intruz

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#24
Kończąc na razie z lokomotywami parowymi ostatni posiadany przeze mnie "czajnik" produkcji amerykańskiej. Tym razem standardowy koń roboczy amerykańskich służb logistycznych w Europie Zachodniej podczas ostatniej wojny. S160 USATC, tutaj w malowaniu kolei francuskich z epoki IIIa (tak naprawdę oznaczenia są prowizoryczne- widać to po wielkim napisie na tendrze). Świetny model Roco, wykonany na wysokim poziomie, z rzadko spotykaną dbałością o detale w postaci wyposażenia kabiny maszynisty- tarcze wskaźników są białe, a nie pozostawione niepomalowane razem z odlewem. Docelowo do konwersji na Tr203 PKP, nawet widać kawałek stosownego wagonu.
IMG_6378.jpg
 

BoGneR

Znany użytkownik
Reakcje
2.374 28 2
#25
Dziękuję za informacje. Chyba zdecyduje się na ebay i coś wybiorę. A co z Broadway będziesz kasował? Na niemieckim ebay ostatnio śledziłem T1 PRR Broadwaya, ale nie osiągną wystarczająco okazyjnej ceny ;)
 
OP
OP
Intruz

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#31
Ostatnio moja kolekcja modeli USA powiększyła się o 3 modele serii ES44AC w okolicznościowym malowaniu CSX „Pride in Service” (#911, #1776, #3194).
 

Załączniki

kelo83

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
154 0 0
#32
CSX #1776 jest przepiękny. Rzut oka do gabloty na ten model i gęba sama się cieszy. Model stoi u mnie już "chwilę" w gablocie i ciągle nie mogę się na niego napatrzeć. Świetny detal i ta malatura :love:
A tak na marginesie ST zbiera zamówienia na GEVO w malowaniu UP 5000th ES44 oraz NS heritage units :p
 
OP
OP
Intruz

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#33
Wiem, ale to już nie moja bajka. Kiedyś planowałem zebrać wszystkie SD70ACe w malowaniach Heritage UP ale wtedy zabraknie miejsca na cokolwiek innego- moja obecna ekspozycja z gumy nie jest ;)
Malatura wszystkich 3 lokomotyw jest przepiękna, #1776 w pikselowym kamuflażu jest celowo zestawiona z „wojskowym” UP #1943… na zdjęciu moje diesle:
D0D3BA7D-5E9A-4216-A7CE-C40B7383A972.jpeg
 

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.927 10 2
#36
choć w pewnym stopniu i do pewnego momentu jest
No, jednak nie ;). Silnik diesla, czyli silnik wysokoprężny to silnik tłokowy z zapłonem samoczynnym.
Lokomotywa „diesel” to naturalnie lokomotywa z silnikiem j.w.
Gdyby użyć określenia „lokomotywa spalinowa„ to byłoby to zasadniczo prawidłowe (choć pod tą nazwą raczej mało kto pomyślałby o lokomotywie napędzanej turbiną).
Niektóre GTEL od pewnego momentu zostały przerobione na diesle (np. U50), ale to raczej inna historia ;)
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
Intruz

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#37
Zgadzam się, choć ta lokomotywa ma też silnik diesla w członie A- do manewrów np.
Nie zmienia to faktu, iż wrzucenie tej lokomotywy do worka z napisem „diesel” jest pewnym nadużyciem ;)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Kolekcje 2
Kolekcje 0
Kolekcje 18
Kolekcje 3
Kolekcje 4

Podobne wątki