• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowy półwysep helski i linia 213

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
Na zdjęciu widać pięć przedziałów pierwszej klasy, a wagon 104A miał ich tylko cztery. Sądzę, że uwieczniony na fotce został wagon pierwszej klasy, typu 112Ad produkowany w HCP od 1967 roku.
Rzeczywiście, to nie może być "łamaniec" 1/2 klasa, więc pozostaje 112Ad.
 

t_domagalski

Znany użytkownik
Reakcje
1.350 18 9
Tam sa tylko 2 urządzenia, a po drugiej stronie tego wyjścia jest ich dodatkowych sześć...
A mnie zastanawia, po jakiego grzyba tyle tych klimatyzatorów na jeden mały budyneczek? Bo już wiemy, że to klimatyzatory, a nie pompy ciepła... Przy takiej liczbie i przeciętnej mocy urządzeń to tam małą kriokomorę można urządzić... :D
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.286 58 3
A mnie zastanawia, po jakiego grzyba tyle tych klimatyzatorów na jeden mały budyneczek? Bo już wiemy, że to klimatyzatory, a nie pompy ciepła... Przy takiej liczbie i przeciętnej mocy urządzeń to tam małą kriokomorę można urządzić... :D
Nawiązując jeszcze postu nr #2.834 to Kolega ma rację w Kuźnicy są pompy ciepła do ogrzewania i klimatyzacja. W Jastarni jak pisałem ogrzewanie jest gazowe. Nie dało mi to spokoju i musiałem sprawdzić.
A wracając do Mrzezina to tam pewnie cześć chłodnic czy skraplaczy (czort wie jak to się fachowo nazywa) to także pompy ciepła.
 

Podobne wątki