• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Kolejowe klimaty...

Speedway

Znany użytkownik
Reakcje
8.624 15 0
Największy udział w "zrobieniu klimatu" na powyższej fotce, ma jegomość drzemiący na ławce. Od razu widać, że przemierzył sporo kilometrów szlakami PKP. Dlatego też postanowił zregenerować siły przed dalszą wyczerpującą podróżą...;)
 

michal.guminiak

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
1.416 7 0
Szanowni Koledzy. Zapytuję w którym normalnotorowe roku wagony osobowe PKP otrzymały dwukolorowe malowanie (jedynki kremowo-czerwone, a dwójki kremowo-zielone). Jeszcze w 1993 roku jechałem pociągiem z Łodzi (wsiadałem na Chojnach) do Jeleniej Góry, w składzie którego były wyłącznie wagony o barwie oliwkowej. Pamiętam, że ok. 1988 roku, wagony osobowe kursujące w składzie pociągu pospiesznego "Telimena" relacji Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia miały już burty koloru oliwkowego z prostokątnym białym pasem. Z podziękowaniem za informację.
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.384 71 3
Michale, co do Nasielskiej KD miło było zobaczyć jak ta kolejka wyglądała , gdy jako tako jeszcze funkcjonowała...
Pod koniec jej żywotności z kilkoma kumplami z klasy mieliśmy ( nasza inicjatywa ) w technikum warsztaty w "plenerze"- poza obrębem murów szkolnych.
Reszta klasy zajęcia miała na Warszawskiej Kolei Dojazdowej, My w Nasielsku na Kolei Dojazdowej... ( zawsze o 8:10 pociąg do Nasielska z Warszawy Woli - obecnie Warszawa Zachodnia, peron 8)... jest co wspominać:giggle::giggle::giggle:...:gwizd:

Pozdrawiam i dzięki,
 

Kempol

Administrator
Zespół forum
Donator forum
BGM
MSMK
Reakcje
18.806 214 0
....ale bym Cie prosił o parę informacji ,
co to było ,
co teraz jest i w czyich rękach jest obecnie ?
Proszę bardzo, poniżej rys historyczny oraz trochę kart historii, ostatniego, ciągle funkcjonującego zakładu przemysłu ciężkiego w stolicy.
Dla potomnych, niech wiedzą że takie zakłady jeszcze istnieją i pracują tam ludzie, a nie tylko w bankach, firmach doradczych czy urzędach.
Zdjęcia tablic pamiątkowych, zrobione telefonem.

BF722ABD-010A-45A5-ADF5-CCD5EC445AC7.jpeg
22250027-EFA5-4EB1-9BFC-73FBC4534CB3.jpeg
21F88EE3-8D8B-4050-8EAF-29D524F45F93.jpeg
E41249D1-F2DC-48E2-836F-4C21E1BFF3B7.jpeg
0DA3B503-5260-44CF-8E1A-3720042622E8.jpeg
6E316FFA-9AA0-47B8-BC8A-F29D145C5B1D.jpeg
F85BE989-FF67-465D-B72C-A28359F363F5.jpeg
6B4FE44B-30AD-40E4-A9D1-82679063C2A7.jpeg
E5B7D634-72C7-49E7-B7A7-DDB7D48C2DC6.jpeg
4D182723-B6C6-4C25-9929-55F4A05D65A1.jpeg
5AF8D70A-8FB8-43E0-A4E9-F7587DB960F1.jpeg
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki