• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowe klimaty...

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Štrbské Pleso w słowackich Tatrach. Wąskotorowa (1000 mm) kolejka elektryczna, na części odcinków zębata.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tatrzańskie_Koleje_Elektryczne

Przyznam, że sieci trakcyjnej się zbytnio nie przyglądałem, ale nie bardzo wyobrażam sobie sieć zupełnie nieskompensowaną. Tu jeszcze jedno zdjęcie, na którym trochę widać sieć.

IMG_1344.JPG
 
Ostatnio edytowane:
No tu w Stanach w zasadzie wiekszosc sieci byla nieskompensowana. Pierwsza skompensowana siec i to na krotkim dystansie zrobili chyba dopiero w 1968r. Na maszcie kotwowym przed stacja (na pierwszym zdjeciu) nie widze zadnych ciezarkow.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Szukałem czegoś o tej linii wielkie dzięki. Szczena na ziemi:)(y)
Tatran to także skuter , słowacki klub sportowy, czerwona porzeczka , PIWO i itp.
 
Ostatnio edytowane:

MeteorKKR

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Kolejowy klimat po.... Polsku (niestety...) ;-)
Zobacz załącznik 162893
Przepraszam za brak podpisu co i gdzie (ucięło mi przy dodawaniu i teraz zauważyłem;-) :)
- widok z nastawni (a raczej tego co po niej zostało...) w Kasinie Wielkiej w kierunku stacji, na jednej z najbardziej klimatycznych linii kolejowych w Polsce czyli popularnej "104-ce" ;)
Zdjęcie zrobione we wrześniu tego roku - mówi samo za siebie....
 
Zdjęcia przystanku osobowego Rudziska koło Biskupca na lini Szczytno -Nidzica lub tego co z niego zostało.Zdjęcia może nie najlepszej jakości ale co nieco widać. Budynek dworca jak i budynki gospodarcze wykonane z czerwonej cegły bardzo ładnie zostały wkomponowane w otaczający je krajobraz.Na budynku gospodarczym widać pozostałości nazwy przystanku w języku niemieckim po odpadnięciu tynku z nazwą przystanku w języku polskim,to samo jest na budynku dworca. Moją uwagę zwróciła zachowana w dobrym stanie technicznym pompa do wody.Linia ta była jednotorowa.Ostatnie zdjęcie przedstawia następny przystanek na tej lini lecz zdjęcia wykonywane po godz.16 nie są dobrej jakości. Wstawił bym je,lecz dostałem informację że będę miał możliwość być w tym rejonie jeszcze kilka razy to postaram się zrobić zdjęcia w słoneczny dzień.Linia ta jest nieczynna od około 1992 roku,nie jest to informacja pewna na 100%.
DSCF7458.JPG
DSCF7459.JPG
DSCF7461.JPG
DSCF7462.JPG
DSCF7463.JPG
DSCF7466.JPG
DSCF7467.JPG
DSCF7468.JPG
DSCF7469.JPG
 

Podobne wątki