• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowe klimaty...

Wszystkie Twoje "stany lotne" są zaje..., ale te maleństwa i w tych "okolicznościach przyrody", po prostu wymiatają! Żuraw EDK80 z wagonem tarowym, Adolfik na Res-ie, SR71 i ta scenka z ostatniego zdjęcia! :oops: Tam musiało być skrzyżowanie szyn, toru normalnego znikającego w przejeździe przez budynek, z szyną dla suwnicy. Do tego jest ona oparta o prowadnicę na ścianie budynku! Rewelacja - kumulacja. (y)
 
Ostatnio edytowane:

CoCu

Znany użytkownik
Tam musiało być skrzyżowanie szyn, toru normalnego znikającego w przejeździe przez budynek, z szyną dla suwnicy.
A ja myślę, o ile dobrze widzę, że to skrzyżowanie tam wciąż istnieje. Obie szyny toru kolejowego są na zdjęciu dobrze widoczne. Zaś szyna suwnicy to ta ciemna linia pomiędzy pasem trawnika a betonowym placem przed samym budynkiem. Znajduje się ona na niedużym podwyższeniu, zaś w miejscu przecięcia z torem kolejowym jest wykonana z dwóch uchylnych jak brama żółtych kawałków, jakie widać na fotce. Na czas pracy suwnicy należy odchylić te kawałki łącząc je ze sobą. Wtedy oczywiście nie jest możliwe prowadzenie ruchu torem kolejowym.
A zatem szyna suwnicy i szyny toru kolejowego nie są idealnie w tym samym poziomie.
 

Paweł R

Łowca cech
Donator forum
H0e
Ekspert
Podczas peregrynacji szlakiem drewnianej architektury Beskidu Sądeckiego, w miejscowości Czyrna znaleźliśmy z moją ukochaną mostek nad potokiem zbudowany na bazie chyba platformy kolejowej, zachowała się nawet jeszcze kratka na listy przewozowe.

DSC_0351-crop.JPG
DSC_0352-crop.JPG


DSC_0353-crop.JPG
 

Podobne wątki