• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejarski beton może triumfować

chf

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#2
Brak słów. Z molochem nie wygramy. Może jak będą czuć bata konkurencji to się opamiętają bo jak na razie to możemy zapomnieć.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#3
Ale betonowi konkurencja nie straszna. Więc się nie opamiętają. Konkurencja w niczym im nie przeszkadza przecież.
 

chf

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#4
A jaką masz w polsce konkurencje na przewozach osobowych bo jakoś nie zauważyłem poza Pc Rail by ktokolwiek inny próbował.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#5
To Ty sam zacząłeś temat konkurencji. Ja tylko rozwinąłem, że dla nich to i tak bez znaczenia, nawet gdyby była.
 

PiterZ

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#8
chf napisał(a):
A jaką masz w polsce konkurencje na przewozach osobowych bo jakoś nie zauważyłem poza Pc Rail by ktokolwiek inny próbował.
A choćby PKS... ja na PKP leje od kilku ładnych lat. Stać 10 godzin przy klopie ewentualnie mógłbym, gdyby bilecik kosztował 10pln :)
Lublin-Zakopiec w zimie - 2 przesiadki (lub 3 nawet), pociągi nabite, noc z bani, koszt ponad 50pln i jeszcze się boję, że mi ktoś snołbord zawinie. Jest niby bilet wekendowy, ale ciężko (lub wcale się nie da) dobrać połączenie.
PKS - chyba 45pln ostatnio, wyjazd o 23, przyjazd na 7 rano, powrót Zakop-Lublin podobnie - w sam raz na wekendowy wypad w góry. Poza szczytem sazonu mozna nawet się przespać na siedzeniach z tyłu :)
 

PiterZ

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#10
Właśnie przedzwonił do mnie kumpel, który utknął we "flagowym" pociągu EC - Wiedeń-Wawa. Najpierw poszła trakcja elektryczna, jak już przerzucili ten złom dalej, to zepsuło sie co innego (szczegółów nie znam, kumpel też nie jest ekspertem). Cała impreza - 210 minut... Jak już ruszyli dalej, to pociąg jadący przed nimi najechał kogoś śmiertelnie na przejeździe. Procedura, itd... pewnie kolejne 2 godzinki, jak nie lepiej...
Koszt biletu na tą imprezkę - ponad 200pln jakieś, a kolej ma obowiązek dowieźć, nie ważne jak długo... no masakra.
Ale jak ktoś już powiedział w jednym filmie - "nie mamy Pana płaszcza, i co nam Pan zrobi?", buehehehe
 

Załączniki

Piotr Sekuła

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#13
DB Bahn Polska?
Jakby to rozwinąć: Deutsche Bahn Bahn Polska = Niemiecka Kolej Kolej Polska... Bez sensu.

Ale osobiście wolałbym pojechać za jakieś 11E z Radomia do Krakowa DB niż płacić 55zł za interREGIO od PR.
 

Gryzon

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#15
Piotr Sekuła napisał(a):
Jakby to rozwinąć: Deutsche Bahn Bahn Polska = Niemiecka Kolej Kolej Polska
I chyba dlatego, planując ekspansję na inne rynki, od mniej więcej 2000 roku promują rozwinęcie skrótu DB jako Die Bahn a nie Deutsche Bahn.

Pozdr.
 
P

Paweł Piotr

Gość
#16
Gryzon napisał(a):
Piotr Sekuła napisał(a):
Jakby to rozwinąć: Deutsche Bahn Bahn Polska = Niemiecka Kolej Kolej Polska
I chyba dlatego, planując ekspansję na inne rynki, od mniej więcej 2000 roku promują rozwinęcie skrótu DB jako Die Bahn a nie Deutsche Bahn.

Pozdr.
Poprawna nazwa to Deutsche Bahn AG. Od 2000 roku również używana jest nieformalna, alternatywna nazwa Die Bahn (w skrócie DB).
 

Larry

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#17
Paweł Piotr napisał(a):
Gryzon napisał(a):
Piotr Sekuła napisał(a):
Jakby to rozwinąć: Deutsche Bahn Bahn Polska = Niemiecka Kolej Kolej Polska
I chyba dlatego, planując ekspansję na inne rynki, od mniej więcej 2000 roku promują rozwinęcie skrótu DB jako Die Bahn a nie Deutsche Bahn.

Pozdr.
Poprawna nazwa to Deutsche Bahn AG. Od 2000 roku również używana jest nieformalna, alternatywna nazwa Die Bahn (w skrócie DB).
Mr. Czepialski musiał zaszpanować?
 
P

Paweł Piotr

Gość
#18
Na razie szpanuje Gryzon, pisząc o jakiejś "promocji" skrótu DB - chętnie obejrzymy jakieś materiały promocyjne lub linki do nich...
Mr. Czepialski musiał zaszpanować?
Larry, napisz jeszcze parę takich postów, licznik Ci podskoczy...
Misiek pisze:
no to doczekaliśmy...
A tu cytat z tekstu artykułu:
"Zgodnie z unijnym prawem od tego roku samorządy, którym wygasają umowy z Przewozami Regionalnymi, zobowiązane są do ogłaszania otwartych przetargów. W ciągu dwóch lat przewoźnika będą poszukiwać wszystkie województwa."
O tym, że obcy przewoźnicy będą wchodzić na nasz polski rynek transportu kolejowego (i nie tylko zresztą) to wiadomo od czasu, gdy wysmażono Traktat Lizboński (w miejsce utrupionej Konstutycji Europejskiej). Więc jest to biadolenie nad rozlanym mlekiem.
 

Gryzon

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#19
Paweł Piotr napisał(a):
Na razie szpanuje Gryzon, pisząc o jakiejś "promocji" skrótu DB - chętnie obejrzymy jakieś materiały promocyjne lub linki do nich...
Pawle Piotrze,

1. Chętnie bym poznał Twoją definicję słowa "szpanować" - bo chyba rozumiemy je inaczej.

2. wpisz adres: www.diebahn.de - zostaniesz przekierowany na stronę Deutsche Bahn

3. zajrzyj na polską wikipedię: http://pl.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bahn

Pozdr.
 
P

Paweł Piotr

Gość
#20
1. Specjalistą od słownikowych pojęć jest Larry, który tym terminem pierwszy się posłużył w płonnej nadziei, że mi dokopie...
2. Wpisałem adres wg Twoich wskazań, zostałem przekierowany na stronę Deutsche Bahn, sygnowaną w stopce czytelnym logo:
© Copyright DB AG 2010
I niestety nie ma tam nic, co sugerowałoby "promocję" skrótu DB jako Die Bahn...
3. Wikipedia jest pisana przez internautów, więc jest raczej miernym źródłem wiarygodnych informacji...
Pozdrawiam
 

Podobne wątki