Niemieccy fani kolei jadą przez Polskę
Drodzy członkowie forum,
kilka wstępnych uwag na temat tego wątku:
1. Niestety mój polski jest całkiem zły. Nauczyłem się tego w szkole w Niemczech 12 lat temu, ale tak naprawdę nigdy nie rozmawiałem. Dlatego proszę o wybaczenie mi błędów.
2. Zastanawiałem się, czy wątek w „Wycieczki i podróże kolejami” czy w „Prawdziwa kolej” jest prawidłowy. Wybrałem to ze względu na wiele historycznych zdjęć.
3. Zdjęcia oczywiście nie są wykonane przeze mnie. Ale mam pozwolenie na opublikowanie go tutaj. Dane są usuwane ze slajdów, cieszę się z poprawek!
4. Od prawie 2 lat piszę swoją niemieckojęzyczną książkę „pomnik parowóz - polski pomnik lokomotyw parowych”. Teraz jest gotowy i opublikowany - zachowało się w Polsce 536 stron i 700 zdjęć wszystkich (!) Lokomotyw parowych normalnych. Wsparcie tutaj z forum było WIELKIE! Chciałbym wszystkim za to podziękować! Zebrałem około 2500 historycznych zdjęć do książki. Z przyjemnością przedstawię wszystkich, którzy nie zostali wydrukowani w książce kawałek po kawałku. Wielu użytkowników tutaj zaprzyjaźniło się podczas moich wielu podróży do Polski. DZIĘKI!
Teraz zaczyna się!
EisenbahnKurier (Kurier kolejowy), znany przede wszystkim z lokomotywy parowej 24 009 i 24 083 (ex Oi2-22), w latach 70. odbywał różne podróże do Polski. Nawet po 45 latach niepublikowane zdjęcia trafiają do publicznej wiadomości.
Jedna z tych podróży trwała od 25 kwietnia 1976 r. Do 2 maja 1976 r. I - organizowana przez biuro podróży ORBIS - prowadziła następującą trasą:
25 kwietnia 1976 r
Hanower - Berlin - Frankfurt (Oder) - Jarocin - Środa - Poznań
26 kwietnia 1976 r
Poznań - Gniezno - Żnin (-Wenecja) - Damasławek– Bydgoszcz
27 kwietnia 1976 r
Bydgoszcz - Nakło - Piła - Bydgoszcz
28 kwietnia 1976 r
Bydgoszcz - Gdańsk
29 kwietnia 1976 r
Tramwaj Gdańsk
30 kwietnia 1976 r
Gdańsk - Tczew - Warszawa
2 maja 1976 r
Warszawa - Frankfurt (Oder) - Berlin - Hanower
Chciałbym zabrać cię w tę podróż!
Zaczyna się na krótko na stronie GDR. Berlin, poza pociągiem: A 52.80 (przerobiony 52 / Ty2) paruje z pociągiem towarowym.
A potem jesteśmy już w Polsce!
W Jarocinie ludzie się spieszą: czeka specjalny autobus do Witaszyc! Dlatego tylko szybkie zdjęcie całkowicie gotowanego na parze Tr203-357 kończy się powodzeniem, a obok obok TKt48-4 przyjeżdża pociąg pasażerski.
Niestety na kolej wąskotorową jest mało czasu:
... ponieważ wtedy to trwa. Jeśli poprawnie interpretuję zdjęcia: autobusem. Pociąg jedzie pusty. Cel: Środa! Tu pasażerowie wysiadają i jadą Px48-1748 do Zaniemyśla iz powrotem.
W Środzie…. Czy ktoś się rozpoznaje? ;-)
Po tej wycieczce pojechaliśmy do Poznania, a na podróżnych czekała pierwsza niespodzianka: pociąg został teraz przejęty przez Ty5-1 z MD Poznań. Kto by pomyślał, że lokomotywa przez lata będzie służyć jako lokomotywa grzewcza w Środzie.
Kiedy przyjechaliśmy do Poznania, pogoda się nie poprawiła. Ty5-1 jest szybko fotografowany ponownie zgodnie z EN57-1059. Również nieznany Ok1 na bocznicy musi zostać sfotografowany razem z EU07-182.
Szybki przegląd w drodze do tramwaju. Uważam, że czterojęzyczny znak informacyjny z ORBIS jest niezwykły, podczas gdy przejeżdża nieznany Ty2.
Samochód 66 poznańskiego tramwaju jest odpowiedzialny za następującą wycieczkę po mieście.
Potem nadszedł czas na sen. Następnego ranka przewodnik zorganizował wycieczkę po MD Poznań w porozumieniu z ORBIS.
04/26/1976
Rozpocznijmy wizytę w MD Poznań! Bez wielu słów:
Ok1-227
Pt47-1
Pt47-15
Tr203-302
Pauza - działa tu tylko 16 zdjęć. Do zobaczenia wkrótce
Drodzy członkowie forum,
kilka wstępnych uwag na temat tego wątku:
1. Niestety mój polski jest całkiem zły. Nauczyłem się tego w szkole w Niemczech 12 lat temu, ale tak naprawdę nigdy nie rozmawiałem. Dlatego proszę o wybaczenie mi błędów.
2. Zastanawiałem się, czy wątek w „Wycieczki i podróże kolejami” czy w „Prawdziwa kolej” jest prawidłowy. Wybrałem to ze względu na wiele historycznych zdjęć.
3. Zdjęcia oczywiście nie są wykonane przeze mnie. Ale mam pozwolenie na opublikowanie go tutaj. Dane są usuwane ze slajdów, cieszę się z poprawek!
4. Od prawie 2 lat piszę swoją niemieckojęzyczną książkę „pomnik parowóz - polski pomnik lokomotyw parowych”. Teraz jest gotowy i opublikowany - zachowało się w Polsce 536 stron i 700 zdjęć wszystkich (!) Lokomotyw parowych normalnych. Wsparcie tutaj z forum było WIELKIE! Chciałbym wszystkim za to podziękować! Zebrałem około 2500 historycznych zdjęć do książki. Z przyjemnością przedstawię wszystkich, którzy nie zostali wydrukowani w książce kawałek po kawałku. Wielu użytkowników tutaj zaprzyjaźniło się podczas moich wielu podróży do Polski. DZIĘKI!
Teraz zaczyna się!
EisenbahnKurier (Kurier kolejowy), znany przede wszystkim z lokomotywy parowej 24 009 i 24 083 (ex Oi2-22), w latach 70. odbywał różne podróże do Polski. Nawet po 45 latach niepublikowane zdjęcia trafiają do publicznej wiadomości.
Jedna z tych podróży trwała od 25 kwietnia 1976 r. Do 2 maja 1976 r. I - organizowana przez biuro podróży ORBIS - prowadziła następującą trasą:
25 kwietnia 1976 r
Hanower - Berlin - Frankfurt (Oder) - Jarocin - Środa - Poznań
26 kwietnia 1976 r
Poznań - Gniezno - Żnin (-Wenecja) - Damasławek– Bydgoszcz
27 kwietnia 1976 r
Bydgoszcz - Nakło - Piła - Bydgoszcz
28 kwietnia 1976 r
Bydgoszcz - Gdańsk
29 kwietnia 1976 r
Tramwaj Gdańsk
30 kwietnia 1976 r
Gdańsk - Tczew - Warszawa
2 maja 1976 r
Warszawa - Frankfurt (Oder) - Berlin - Hanower
Chciałbym zabrać cię w tę podróż!
Zaczyna się na krótko na stronie GDR. Berlin, poza pociągiem: A 52.80 (przerobiony 52 / Ty2) paruje z pociągiem towarowym.
A potem jesteśmy już w Polsce!
W Jarocinie ludzie się spieszą: czeka specjalny autobus do Witaszyc! Dlatego tylko szybkie zdjęcie całkowicie gotowanego na parze Tr203-357 kończy się powodzeniem, a obok obok TKt48-4 przyjeżdża pociąg pasażerski.
Niestety na kolej wąskotorową jest mało czasu:
... ponieważ wtedy to trwa. Jeśli poprawnie interpretuję zdjęcia: autobusem. Pociąg jedzie pusty. Cel: Środa! Tu pasażerowie wysiadają i jadą Px48-1748 do Zaniemyśla iz powrotem.
W Środzie…. Czy ktoś się rozpoznaje? ;-)
Po tej wycieczce pojechaliśmy do Poznania, a na podróżnych czekała pierwsza niespodzianka: pociąg został teraz przejęty przez Ty5-1 z MD Poznań. Kto by pomyślał, że lokomotywa przez lata będzie służyć jako lokomotywa grzewcza w Środzie.
Kiedy przyjechaliśmy do Poznania, pogoda się nie poprawiła. Ty5-1 jest szybko fotografowany ponownie zgodnie z EN57-1059. Również nieznany Ok1 na bocznicy musi zostać sfotografowany razem z EU07-182.
Szybki przegląd w drodze do tramwaju. Uważam, że czterojęzyczny znak informacyjny z ORBIS jest niezwykły, podczas gdy przejeżdża nieznany Ty2.
Samochód 66 poznańskiego tramwaju jest odpowiedzialny za następującą wycieczkę po mieście.
Potem nadszedł czas na sen. Następnego ranka przewodnik zorganizował wycieczkę po MD Poznań w porozumieniu z ORBIS.
04/26/1976
Rozpocznijmy wizytę w MD Poznań! Bez wielu słów:
Ok1-227
Pt47-1
Pt47-15
Tr203-302
Pauza - działa tu tylko 16 zdjęć. Do zobaczenia wkrótce
- 25
- 5
- 11
- Pokaż wszystkie