Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
W takiej sytuacji podniesiony przedni pantograf na pierwszej lokomotywie jest prawidłowy. Jeżeli druga lokomotywa jest tylko przesyłana "na zimno", to w pierwszej powinien być podniesiony tylny pantograf.
Oj panowie, szanuję wasze uwagi i jak to jest z pantografami też doskonale wiem (dzięki uprzejmości moich znajomych kolejarzy), ale zdajecie sobie państwo chyba sprawę, że czasem błędy przydarzają się każdemu? Ja umyślnie ostatnio takie popełniam, bo to się w rzeczywistości zdarza I na niejednym zdjęciu widać jak maszyna nie jedzie na prawidłowym patyku.
Cieszę się bardzo, że EP23 zagościł w świecie kolei nie-realnej Pm37. Jeszcze raz pragnę wyrazić swoje uznanie dla twórcy tych wspaniałych widoków. Naprawdę świetna robota, tym bardziej że nasze wspomnienia, marzenia czy wyobrażenia o tamtej epoce najczęściej nie mają aż tak wyrazistych barw i kształtów - przynajmniej z mojego punktu widzenia. Wielkie dzięki Pm37.
Póki co na razie EP23 musi powędrować w kąt. Znajdę kiedyś dla niej coś ciekawszego. Zawsze dotrzymuję obietnic, ale na swój przewrotny sposób. Dzisiaj trochę coś zupełnie innego.
Jeżeli to ma pokazywać realne sytuacje to najczęściej lokomotywa EP23-001 prowadziła pociągi z Warszawy Głównej do i z ZNTK Pruszków z wagonami piętrowymi i sypialnymi do i z naprawy. Tą lokomotywą obsługiwano także jazdy próbne wagonów po naprawie wykonywane na odc. Pruszków - Koluszki (najczęściej)- Pruszków, a także służbowe i zdawcze na terenie węzła warszawskiego.
Jak dla mnie super otoczenie - bardzo realistyczne na przedostatnim obrazie - tym z SN61. Przewijając od góry (zanim pojawił się cały myślałem, że zdjęcie się zakradło). Gratulacje ! Człowiek trochę niestety sztucznie wygląda.
Mam nadzieję, że dzisiejsza aktualka jest satysfakcjonująca. Dla mnie ostatni tydzień jest wybitnie ciekawy - choćby z racji odbioru Węzła Kolejowego Katowice. Naprawdę, źródło mega inspiracji
Muszę przyznać szczerze, że czuję, że jestem na dobrej drodze do wydobycia prawdziwego klimatu kolei z tamtej epoki. Inspiracje - Węzeł Gliwice i Katowice - już działają