• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Kolej na ziemi łódzkiej

Groch

Znany użytkownik
Reakcje
534 1 0
Żabieniec... Ciemną nocą ukradli tory i miedź razem ze słupami :eek:, a w biały dzień bezczelnie dewastują wiaty... Przecież co chwila pada!

IMG_03243.jpg


IMG_03245.jpg


A dalej, w kierunku Kaliskiej, zniszczyli stylowy mostek nad Bałutką, rzucili jakąś belkę i puszczają pociągio_O

IMG_01260.jpg IMG_03256.jpg
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
20.257 496 29
Opowiadał mi w poniedziałek Piotrek o tej rewolucji, cóż idzie nowe, za chwilę dojdą do wniosku że bocznice są nieużywane, i wyprują do gruntu, ale ich wyprzedziłem.
 

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.667 12 2

Groch

Znany użytkownik
Reakcje
534 1 0
A nie jest to już zapowiedź przebudowy w związku z tunelem?
Też, ale "problem" jest nieco bardziej rozległy, chodzi o dobre skomunikowanie z CPK (Centralny Port Komunikacyjny) - modernizacja linii z Kaliskiej i Widzewa na północ via Zgierz aż po Kutno (choć podobno tam szlak ma pozostać jednotorowy). "Prują" Żabieniec (nowe perony, windy dla niepełnosprawnych), przebudują Zgierz i Łódź Kaliską... Ma być szybciej i częściej, no i koniec mechanicznych urządzeń SRK o_O!

Swoją drogą, na Żabieńcu "rwali" tory ledwie 5 lat temu:

Zabieniec -2014.jpg Zabieniec -2015.jpg

Na północnej części stacji (cargo) również - 2015 i 2020 rok:

Zabieniec cargo -2015.jpg Zabieniec cargo -2020.jpg
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
20.257 496 29
Łódź Fabryczna 12.04.2008 jeden z kozłów oporowych po zatrzymaniu lokomotywy.

P1010044.JPG


I małe przypomnienie jak wyglądała kolej dwanaście lat temu w moim wesołym miasteczku.

EN57-1477 i EN57-1732

P1010045.JPG


EN57-747, ET22-584 oraz EN57-1815

P1010490.JPG


Nieszczęśliwy ED59-01 największy gniot jaki chyba udało się wyprodukować i to w jednym egzemplarzu.

P1010493.JPG


EP07-397 w a tle Inez motyl kobieta.

P1010867.JPG
 

newermind

Łowca cech
Zespół forum
ŁKMK
Reakcje
3.497 45 1
Jak już wspominamy, to nie może zabraknąć "mojego" Widzewa! :p A działy się tam cuda, tylko troszkę ich wówczas nie docenialiśmy.
16. 10. 2004 r. SM31-150 ze składem roboczym.
2004_1016_182820.jpg

25. 03. 2004 r. EP08-009 z pociągiem Łódź Fabryczna-W-wa Wsch.
2004_0325_174022.jpg

16. 06. 2004 r. EP07-450 opuszcza perony stacji z "Bochemią".
2004_0616_192622.jpg

27. 03. 2004 r. Wielokolorowy EN57-953 z pociągiem ze Skierniewic do Łodzi Fabrycznej, choć tablica w "wyświetlaczu" wskazuje kierunek wprost przeciwny.
2004_0327_144716.jpg
 

newermind

Łowca cech
Zespół forum
ŁKMK
Reakcje
3.497 45 1
Był Widzew, to musi być i Dąbrowa, a w zasadzie bocznica do EC IV, rozpoczynająca się na Dąbrowie Przemysłowej właśnie.
Jeśli bocznica do "czwórki", to oczywiście "Tiemoczki", jak pieszczotliwie nazywają TEM2 Rosjanie.
06. 05. 2004 r. TEM2-294 spycha ładowny skład spod wiaduktu na ul. Dąbrowskiego, w kierunku bocznicy do elektrociepłowni.
PICT4824.jpg

18. 07. 2003 r. TEM2-115 była do niedawna zielona, ale po odbytej naprawie uzyskała takie malowanie, choć duże reflektory nadal dodawały jej uroku.
2212003_0718_175614AA.jpg

02. 07. 2006 r. na terenie Elektrociepłowni pozują TEM2-194 i 243.
2006_0702_171237.jpg

W ten sposób mamy udokumentowany cały inwentarz trakcyjny, jakim wówczas dysponowała elektrociepłownia.
 

Podobne wątki