Superglut czyli klej cyjanoakrylowy zawsze zostawi nalot jak znajdzie się w miejscu pozbawianym możliwości dobrego przewietrzenia. Do takich obszarów może należeć buda lokomotywy. Do przyklejania szyb do budy modelu od tylu (domyślam się, że szyba ma od tyłu coś na wzór zakładki, która blokuje szybę przed wypadnięciem z otworu) można zastosować butapren. Warunek, że musi być w miarę nowy, nie gęsty. No i trzeba uważać aby nie robiły się "nitki", ponieważ jak taka położy się na szybie, to ją zniszczy (weżre się). Ramki reflektorów np. Kluby również kleję na butapren, nanoszę w 3-4 punktach butapren na obwodzie czaszy i potem nakładam ramkę z wcześniej osadzoną w niej szybką. Trzyma bardzo dobrze, jednak na tyle słabo, że przy umiejętnym podważeniu można oderwać ramkę i uzyskać ponowny dostęp do reflektora nie niszcząc go ani jego lakieru. Jeszcze raz powtórzę, butapren musi być lejny, stary odznacza się większą gęstością i takim już za dużo nie da się zdziałać. Klej nanosić wykałaczką, ostrzem skalpela, nigdy bezpośrednio z tubki, po z pewnością niekontrolowanie wyleje się. Nanoszenie i doklejanie detalu robić w miarę szybko, ponieważ klej szybko schnie.