Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
kinematyka krótkiego sprzęgu
najprościej mówiąc jest to rozwiązanie połączeń/sprzęgów dzięki którym np. wagony stojące na prostej mają minimalne lub nie mają wogóle przerwy/przestrzeni między zderzakami, zaś na zakręcie sprzęgi "wydłużają" sie pozwalając tym samym zachować tę samą przestrzeń między zderzakami
nie sprzęgi tylko zaczyna pracować mechanizm kinematyczny zamocowany na trwale w wagonie .
Sprzęgi mogą być jakie tylko chcesz od nich praca mechanizmu nie zależy .
nie sprzęgi tylko zaczyna pracować mechanizm kinematyczny zamocowany na trwale w wagonie .
Sprzęgi mogą być jakie tylko chcesz od nich praca mechanizmu nie zależy .
Nie tak do końca
Normalne "żaby" nawet nie ruszają KKK (prawie).
Coby KKK "zagrał" muszą być w gniazdach pojazdów nimi spiętych sprzęgi do KKK (np. "śledzie" ROCO).
Usztywniają całą konstrukcje połączenia KKK1+Sp1-Sp2+KKK2. Wtedy to "gra".
KKK - wiadomo
Sp1 i Sp2 to sprzęgi w obu pojazdach.
ale przyznasz że sprzęgi nie wpływają na pracę mechanizmu kinematycznego tylko na odległość spięcia taboru i na sztywność tegoż że spięcia .
i nie one wykonują pracę kinematyczną .
Tak więc com napisał jest OK .
P.S.
Martinezo - pomocy potrzebuję w działce - dekoder ESU z dźwiękiem .