• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Budownictwo Kelo buduje

kelo83

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
154 0 0
#1
Mój pierwszy wątek, więc witam Wszystkich serdecznie.
Modelarstwem zajmuję się od jakichś 28 lat z mniejszymi i większymi przerwami. Głównie pancerka w 1:35. Modelarstwo kolejowe zawsze było gdzieś z tyłu głowy, ale głównie bariera finansowa nie pozwalała na rozwój hobby w tym kierunku. To się zmieniło i od 2 lat coś tam sobie dłubię. Moje zainteresowanie poszło w kierunku współczesnej kolei amerykańskiej i to co będę prezentował w tym wątku, będzie właśnie ukierunkowane na budownictwo USA.
Co prawda za własną makietę / moduły jeszcze się nie biorę, z uwagi na brak miejsca, ale pomału mogę już dłubać to czym będę chciał zabudować przyszły projekt.

Na pierwszy ogień idzie wiadukt dwutorowy. Wzorem do moich wypocin będzie wiadukt, który znajduje się w miejscowości McKeesport w stanie Pensylwania.
Ogólnie jest to obiekt, na którym będę się wzorował, ale nie będę go odtwarzał. Z tego obiektu zdjąłem sobie przybliżone wymiary i postaram się aby mój obiekt odzwierciedlał typową amerykańską konstrukcję.