• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Manufaktura KD MODEL - modele wagonów tramwajowych w skali H0

Reakcje
62 0 1
#1
W danym wątku zamierzam dzielić się postępami prac nad budową polskich i nie tylko wagonów tramwajowych. u dołu kilka zdjęć z warsztatów.
182651729_1716001498607932_2455692642477042511_n.jpg
 

Załączniki

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
6.234 156 21
#8
Szanowny Kolego @TORONCIAK, czy prezentowane prace to dzieła modelarza, którymi chce się on pochwalić na forum, czy raczej reklama swojej manufaktury i modeli wykonywanych na sprzedaż? Jeżeli to drugie, to zapraszamy do działu "Tabor i dodatki do taboru, elektronika". A w każdym wypadku warto podać więcej informacji o prezentowanych modelach: jaka to skala, czy modele są jeżdżące, a jeżeli tak, to czy z napędem, czy bez, jaką techniką są wykonywane itp. itd.
 
OP
OP
TORONCIAK
Reakcje
62 0 1
#9
Czy użyłem w tym wątku słów takich jak: kupujcie, mam do zaoferowana lub podobnych? Jedynie odpowiedziałem na pytanie innego członka tego forum. W danym wątku zamierzam publikować wszystko to nad czym obecnie pracuję w moim warsztacie.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
6.234 156 21
#10
Czy użyłem w tym wątku słów takich jak: kupujcie, mam do zaoferowana lub podobnych?
Nie, kolega @TORONCIAK nie użył takich słów. Jednak lakoniczność wypowiedzi (żeby użyć najłagodniejszego określenia) pozostawiła dużo niedomówień i niepewności, co do intencji autora wpisu.
 
OP
OP
TORONCIAK
Reakcje
62 0 1
#13
Nie wiedziałem czy wątek podpiąć pod manufakturę czy mój ZNTK. Co do samego cytatu o prototypach, napisałem to pół żartem pół serio. Obecnie nie posiadam na tyle wolnego czasu by zająć się własnym taborem. W styczniu planowałem zająć się gdańskim składem nauki jazdy 5001+06205. Na chwilę obecną jedynie udało mi się dokończyć malowanie 5001 i wymienić szyby żywiczne na plastikowe.
144575875_871070746789583_2948382449275586199_n.jpg
224860306_3023255841238534_9200640897099521679_n.jpg
 
OP
OP
TORONCIAK
Reakcje
62 0 1
#14
241635487_218428840332129_4849762991219124762_n.jpg

Powoli ku końcowi zmierza budowa kolejnych, tym razem poznańskich bimb. Wszystkie nadwozia posiadają już naniesioną powierzchnie lakierniczą, zostało jeszcze wykończenie detali i pomalowanie wnętrza. Pomimo przetrzymywania wszystkich wydruków w identycznych warunkach niektóre nadwozia wymagają lekkiej korekcji odkształceń przy pomocy gumek recepturek.
 
OP
OP
TORONCIAK
Reakcje
62 0 1
#16
Możliwe, że zdjęcia z telefonu wypaczają proporcje. Wszystkie modele były robione na podstawie schematów i mierzenia elementów na pierwowzorze. 102jka jest wydłużona o 0,3mm względem oryginału 105N/Na-15,5mm, a 102N/Na-22,5mm.
_DSC4112.jpg
 
OP
OP
TORONCIAK
Reakcje
62 0 1
#17
Nieodłącznym elementem sieci tramwajowych oprócz samych tramwajów, jest infrastruktura sieciowa i przystankowa. Najbardziej charakterystycznym elementem gdańskiej sieci tramwajowej od lat 80tych do początku dwutysięcznych były wiaty przystankowe Typu "A" i "T". W pierwotnym założeniu na mojej dioramie prezentacyjnej miała stać jedna takich wiat. Obecna koncepcja przeniosła scenerię z Nowego Portu, na dziki odcinek stogów gdzie niestety przystanek gryzł by się z wszędobylską zielenią.
164680459_490978348947217_2828686291051379499_n.jpg
164771754_907254893409347_6225377151767127203_n.jpg 195357427_820828498843764_6658047843602358660_n.jpg
 

Podobne wątki