• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Katastrofy i wypadki

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.384 71 3
Ja JaniePawlę...:eek::eek::eek:...:devil::devil::devil: Co autor brał i gdzie to kupił:mad::mad::mad:
Zaraz będzie trzeba komisję na miarę ...( sami dośpiewajcie sobie czego...:gwizd:) powołać bo elektrowóz z opuszczonymi patykami włączył silniki i odjechał...(n)(n)(n)

A poważniej pisząc, ekipa PLK'i dała ciała bo po wstawieniu na szyny nie zabezpieczyła pewnie pojazdu i sam się zaczął staczać w dół ( spowodowany profilem linii kolejowej).
A poza tym odcięcie napięcia w sieci jedynie zabezpieczy osoby w otoczeniu przed przypadkowym porażeniem po oberwaniu się sieci gdy lokomotywa skosi jakiś słup trakcyjny i tyle w temacie...

Pozdrawiam z MMz:)
 

Mateusz

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
Przemku masz rację. No tak debilnych komentarzy to dawno nie czytałem. Swoją drogą jako dziecko zawsze uważałem że, redaktorzy to osoby wybitnie wykształcone, znające się na rzeczy. Z czasem stwierdziłem że większość to kupa idiotów nie mająca pojęcia o niczym, a szukająca byle sensacji. Pracę w redakcjach dostali chyba przez urząd pracy.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.272 58 3
Co do poziomu merytorycznego informacji...brak słów... Z roku na rok zaiwania coraz szybciej pionowo w dół...

Pozdrawiam z MMz:)
Tu się cisną na usta słowa mojego wychowawcy z technikum "Baranku Boży co rok to gorzej" :(
[DOUBLEPOST=1513955923][/DOUBLEPOST]No a właśnie teraz w TVN powiedzieli że po torach jeździła "bezzałogowa" lokomotywa:confused:
 

map69

Znany użytkownik
Reakcje
79 0 0
Na Miłość Boską, czy ci kierowcy przechodzą jakieś szkolenia? Wiadomo, po amatorze można się spodziewać wszystkiego ale kierowca karetki to powinien być profesjonalista!!! Dopiero co w Modlinie kierowca autobusu zostawił pojazd z pasażerami na przejeździe i poszedł machać na Pendolino, żeby się zatrzymało!!! W takich przypadkach nie wyłamanie rogatek powinno być surowo karane.
 

Marcin Sz

Aktywny użytkownik
Reakcje
129 34 3
Eee Panowie nie ma się co dziwić. Mój sąsiad który jest półgłówkiem i całe życie jeździł w marketach nie dla idiotów , patrze a teraz po blokiem stoi karetka na "kopercie" PGK - kto jest jej kierowcą ?? mój sąsiad ! Tak więc moi drodzy parafianie nie ma się co dziwić!!! P.S. 22.11.2017 na skrzyżowaniu Pani lat 26 nie zauważyła mojego auta stojącego na czerwonym na skrzyżowaniu i z całym impetem wjechła mi w bagażnik - auto do kasacji... Już nic w tym i innym chorym kraju mnie nie ździwi.
 

Tomek K

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
347 5 1
A wystarczyło podnieść rogatki "wyjazdowe" (te po lewej) i wyjechać. Rogatki "najazdowe" (prawe) są ryglowane w dolnym położeniu, natomiast "wyjazdowe" (lewe) nie są ryglowane i dają się podnieść właśnie na taką sytuację.
 

cyruss

Znany użytkownik
Donator forum
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
314 1 0
Tomek to wie, ja to wiem od chłopaków z automatyki.... ale czy kierowcom, przynajmniej tym od pojazdów uprzywilejowanych, ktoś o tym mówi ?
Czasy drąga rogatki z rury stalowej fi 100 to były z pięćdziesiąt lat temu. Te obecne to deseczka lub kształtownik alu. Jeśli kierowca nie chce uszkodzić auta to można je wyłamać gołymi rękami...
 

Alexej

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
31 0 0
Tak na chwilę wrócę do tej siódemki "uciekinierki". Jak ja to widzę, częściowo zgaduję: elektrowóz przyłożył w koparkę, wykoleił się. Maszynista do czasu, kiedy to nie przybyły służby ratownictwa drogowego, komisja od wypadków kolejowych itp, itd zrzucił baterie (przy czym zaznaczam, iż ta część jest opcjonalna) , by ich nie wyładować (bo raz, że baterie już nie są pierwszej młodości, a możliwe, że będzie trzeba jeszcze toto uruchomić pod siecią, zwłaszcza biorąc pod uwagę, póki to się komisja zbierze, przyjadą, ect. ).
W tym czasie powietrze z całego układu sobie ucieka...nie ma go ani w zbiorniku głównym, cylindrach hamulcowych, czy też zbiornikach pomocniczych. Jako, że wykolejona, nikt nie pomyślał o tym, by zakręcić pojazd na hamulec ręczny (bo niby gdzie ucieknie?...). Przyjeżdżają służby ratunkowe z PLK-i, podnoszą pojazd, wstawiają na tory. Po zdjęciu wszystkiego...chwila nieuwagi, lokomotywka sobie poleciała. Pusta jak bęben, więc o radiostopie można zapomnieć.
Nie pierwszy i nie ostatni to tego typu wypadek, całe szczęście bez ofiar.
Winni? Ekipa podnosząca pojazd, brak zabezpieczenia miejscowego pojazdu za pomocą płóz hamulcowych. Oprócz tego maszynista, za to samo, tyle, że w tym wypadku chodzi o zakręcenie tego nieszczęsnego hamulca ręcznego.
 

Alexej

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
31 0 0
Tak to jest, jak maszynista raz, nie patrzy w rozkład jazdy, a dwa jak dyżurny daje od razu na przelot.
Kiedyś były, zwłaszcza po zmianach rozkładu, przypadki, że dyżurny podawał wyjazd, skład już za peronami i za semaforem, a przez radio słychać tylko czerwonogłowego: "o k***, mieliśmy robić skomunikowanie" . :LOL:
Ktoś może kojarzy, czy przed zmianą rozkładu ten pociąg zatrzymywał się w Żyrardowie?
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 82

Podobne wątki