• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Katastrofy i wypadki

Hornet.

To jest przykład prawdziwej bezmyślności kierowców w naszym Kraju.
To przez takich kierowców kretynów ludzie giną na przejazdach kolejowych.
I takie hasła " BEZPIECZNY PRZEJAZD " można sobie wsadzić w cztery litery.
 
Unia unią...pewnie by to zaraz u nas oprotestowali ... Ale tam w Rosji to działa...i to zajebiście skutecznie:D...:ROFL::ROFL::ROFL:

Pozdrawiam z MMz:)

ps. obym ja żadnego DEBILA w puszcze nie trafił...:niepewny:
 
Ostatnio edytowane:
wtedy jak taki kierowca uderzy w taka blokadę z automatu musiał by stracić prawo jazdy, może to w naszym Kraju nauczyło by skretyniałych kierowców kultury jazdy i zachowania się przed przejazdem kolejowym
Może utrata prawka z automatu to trochę za mocne wg mnie... jak skasuje samochód ( jak dobrze przydzwoni to geometria i takie tam...:gwizd::gwizd::gwizd:) to nic nie boli bardziej jak drenaż kieszeni...

Pozdrawiam z MMz:)
 

Maslo

Znany użytkownik
FREMO Polska
H0e
makabra... teraz lok trafi do szopy w Tarnowie gdzie będzie oczekiwał na transport do Kassel do Bombardier'a na naprawę. Na tą naprawę pojedzie na platformie samochodowej. A w Kassel odetną mu obie kabiny, nowy transformator, wózki, zobaczą jak wygląda rama na podłużnicach... oj czuję że na tory już nie wróci... była Eu43-005... z grupy 6 lokomotyw jakie wtedy były w PKP Cargo ta własnie miała najwięcej usterek elektronicznych, lub mechanicznych. Kolega nazwał ją pieszczotliwie "Justynka" - po córce, bo ta sprawiała mu sporo kłopotów. No i można powiedzieć że to było takie trochę prorocze...

186 132 wraca na tory !

http://railcolornews.com/2017/11/27/eu-alpha-trains-186-132-back-on-track/

Ciekawy przypadek. Całkowicie nowa lokomotywa w której zostały użyte podzespoły z oryginalnej 132 poza tym Nowa buda, wózki trafo...
 

Engineer

Aktywny użytkownik
186 132 wraca na tory !

http://railcolornews.com/2017/11/27/eu-alpha-trains-186-132-back-on-track/

Ciekawy przypadek. Całkowicie nowa lokomotywa w której zostały użyte podzespoły z oryginalnej 132 poza tym Nowa buda, wózki trafo...
Szczerze powiedziawszy, to dziwiłem się na wstępie, że (jak na pierwszy rzut oka - zdjęcia), przy takich "lekkich" uszkodzeniach Kolega @Maslo pisał o naprawie i cięciu obu kabin...
makabra... teraz lok trafi do szopy w Tarnowie gdzie będzie oczekiwał na transport do Kassel do Bombardier'a na naprawę. Na tą naprawę pojedzie na platformie samochodowej. A w Kassel odetną mu obie kabiny, nowy transformator, wózki, zobaczą jak wygląda rama na podłużnicach... oj czuję że na tory już nie wróci... była Eu43-005... z grupy 6 lokomotyw jakie wtedy były w PKP Cargo ta własnie miała najwięcej usterek elektronicznych, lub mechanicznych. Kolega nazwał ją pieszczotliwie "Justynka" - po córce, bo ta sprawiała mu sporo kłopotów. No i można powiedzieć że to było takie trochę prorocze...
...oczywiście sprawa wyjasniona dlaczego, no i trzeba przyznać, że uszkodzenia okazały się dużo poważniejsze, a co za tym idzie może nie było wymiany kabin, ale inne wspomniane podzespoły owszem, no i nowe pudło.

Ja osobiście spotkałem się z takim czymś dwa, a dokładnie (przy okazji) trzy razy w życiu chyba.
Najbardziej namacalny jest przypadek odbudowy lokomotywy EP09-001,
Całkowicie nowej lokomotywy, w której zostały użyte podzespoły z oryginalnej(...)
Wcześniejszym przypadkiem była jednostka EN57-1004, z "doprodukowanymi" fabrycznie nowymi wagonami rozrządczymi, prosto z Pafawagu, z "niskim sufitem" w przedziałach,
charakterystycznym dla jednostek 16xx, 17xx, 18xx, 19xx.
No i trzeci przypadek, o którym dowiedziałem się przy okazji to Austriacka 1116, "przecięta" platformami na Węgrzech chyba, z tym, że odbudowana została chyba w całości,
a z poprzedniej został chyba tylko numer taborowy (nie wiem czy fabryczny też, chociaż nie wydaje mi się i myślę, że numer fabryczny był nowy).
 
Ostatnio edytowane:

tulip

Aktywny użytkownik
No i trzeci przypadek, o którym dowiedziałem się przy okazji to Austriacka 1116, "przecięta" platformami na Węgrzech chyba, z tym, że odbudowana została chyba w całości,
a z poprzedniej został chyba tylko numer taborowy (nie wiem czy fabryczny też, chociaż nie wydaje mi się i myślę, że numer fabryczny był nowy).
Jeżeli chodzi o Taurusy, to wyprodukowano trzy zapasowe pudła, z których dwa zostały już wykorzystane - do odbudowy lokomotyw 1116 017 i 062.
 
Dziś w nocy w Biłgoraju, dwa wagony z ładownego składu Jaszczów-Połaniec. Przerwa w ruchu, IC ZKA na odcinku Stalowa Wola Południe-Zamość i z powrotem. Oczywiście na kolei pracują wg policji tylko "dróżnicy"...
344-117988.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Ufo

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Ja osobiście spotkałem się z takim czymś dwa, a dokładnie (przy okazji) trzy razy w życiu chyba.
Najbardziej namacalny jest przypadek odbudowy lokomotywy EP09-001,
Wcześniejszym przypadkiem była jednostka EN57-1004, z "doprodukowanymi" fabrycznie nowymi wagonami rozrządczymi, prosto z Pafawagu, z "niskim sufitem" w przedziałach,
charakterystycznym dla jednostek 16xx, 17xx, 18xx, 19xx.
W przypadku EN57 takich doprodukowanych wagonów na podmiany w zamian za zniszcozne było znacznie więcej.