Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Teraz tego nie jestem pewny ale tam było wycięcie spod którego było widać fragment ramy z otworami na hak do przyczepy. Nie mam jednak pewności czy to wycięcie było we wszystkich ogórkach czy też było coś w rodzaju wklęsłego przetłoczenia (jak na tablicę rejestracyjną). Takie przetłoczenia z tyłu chyba miały przyczepy.
opona 2.0
Nie wiem czy słusznie ale wydawało mi się, że środkowy pasek jest węższy od zewnętrznych.
Przewiduje również napisy Stomil oraz rozmiar na boku. No właśnie rozmiar jaki to powinien być? Jak to powinno być opisane? wiem, że w ciężarowych to jakoś inaczej jest niż w osobowych.
opona 2.0
Nie wiem czy słusznie ale wydawało mi się, że środkowy pasek jest węższy od zewnętrznych.
Przewiduje również napisy Stomil oraz rozmiar na boku. No właśnie rozmiar jaki to powinien być? Jak to powinno być opisane? wiem, że w ciężarowych to jakoś inaczej jest niż w osobowych. Zobacz załącznik 558742
Co do tego elementu to nie jestem jakoś przekonany ale jeśli jest faktycznie weższy ten środkowy "zygzak" to nie aż tak bardzo. Na tym projekcie co pokazałeś jest to zbyt bardzo rzucające sie w oczy. Mnie razi akurat ale nie wiem jak inni to ocenią.
A ja dorzucę od siebie sposób na usunięcie wycieraczek.
1 . zeskrobujemy wycieraczki nożykiem (tapeciakiem) nie przejmując się że gdzieś nam się skrobnie dobra powierzchnia szyby
2. pozostałość szlifuję papierem 800 na sucho na klocku,potem papier 2500 na mokro już bez klocka
3. polerowanie pastą polerską ja używam pasty którą otrzymałem z zaprzyjaźnionego warsztatu lakierniczego ale dobra jest Tamiya.
4.finalnie polerowałem mleczkiem nabłyszczającym do lakierów samochodowych boll.
Tych "kostek" zaznaczonych na pomarańczowo na oryginalnej oponie ogórka jest dokładnie 41 a na twoim projekcie jest ich z tego co zdołałem sie doliczyć blisko 60 sztuk.
Zakładając, że linie zaznaczone strzałkami są dokładnie naprzeciw siebie (i "dzielą" oponę na pół), to mi tu nie chce wyjść inaczej, niż dokładnie 60 sztuk. Podobnie mi wyszło jeszcze na innej fotce, a na jeszcze innej ok. 50. Zresztą na tej z bieżnikiem, też coś koło tego wychodzi. Pewnie były różne modele opon i różna ilość tych elementów, ale takiej z 41 sztukami, to nie widziałem ... ?!
I jeszcze odnośnie zaprezentowanych wydruków. Podobają mi się i zapewne też będę chętny, ale nadal brakuje mi na nich zaznaczenia tych zygzaków w miejscu złożenia elementów felgi:
Są opony liczbą kostek równą 41
No jeszcze jedno ważne pytanie. Ile ta opona powinna mieć szerokości. ( w modelu am obecnie 7,8mm. Wydaje mi się , ze jest za szeroka.
Raczej chodziło mi o oryginalne opony z lat powszechnego użytku tych autobusów, a nie współczesne "zamienniki", bo ta fotka, to kiedy zrobiona?
No chyba, że kolega robi właśnie taką współczesną oponę???
Raczej chodziło mi o oryginalne opony z lat powszechnego użytku tych autobusów, a nie współczesne "zamienniki", bo ta fotka, to kiedy zrobiona?
No chyba, że kolega robi właśnie taką współczesną oponę???
To co ty pokazałeś to opony do dalekobieżnych Jelczy czyli 014 a w miejskim ruchu stosowano opony tańsze i były one z 36, 40 i 41 "kostkami" U nas w PRL-u najpowszechniej chyba stosowane bo uniwersalne.
To co ty pokazałeś to opony do dalekobieżnych Jelczy czyli 014 a w miejskim ruchu stosowano opony tańsze i były one z 36, 40 i 41 "kostkami" U nas w PRL-u najpowszechniej chyba stosowane bo uniwersalne.
Na obu zdjęciach są właśnie miejskie Mexy i mam jeszcze co najmniej dwie fotki Mexów, na których daje się policzyć te "kostki" i wychodzi TO SAMO! No ale może to tylko w Poznaniu "na bogato" jeżdżono, a gdzie indziej były tańsze i "mniej kostkowe" stosowane ...