Witam,
szybki spam zielonego. Otóż mój malec chwycił kolejkową chorobę i trochę jemu, ale jednak bardziej sobie kupiłem zestaw startowy Piko z Intercity . Widziałem, że EU44 jest mocno uproszczona/przekłamana, ale rozczarowaniem było dopiero jak po zakupie kapnąłem się, że wagony to kompletna fikcja...
Dlatego jakoś wyszło, że potem dokupiłem Tilliga 74824, potem drugi Bautzen restauracyjny 74747. Jak się pojawiła okazja na trochę tańsze z drugiej ręki Acme 55093 też wziąłem, ot może puszczę sobie nocny skład. Wtedy wypadało dokupić Goerlitze z Acme 90092, które już się kończą (choć ten w dziwnym malowaniu średnio mi podchodzi). I teraz wygląda to tak:
Tillig 74824
Bautzen 91 51 51 21-70 088-1 11.09.2003 W-wa Grochów
Tillig 74747
Bautzen 89 50 51 88-80 032-7 29.04.2004 W-wa Grochów
Acme 90092
Goerlitz 90 51 51 21-70 026-1 30.07.2003 W-wa Grochów
Goerlitz 90 51 51 21-70 058-4 28.02.2004 W-wa Grochów
Acme 55093
136A 51 51 50-70 003-4 30.04.2004 W-wa Grochów
136A 51 51 70-70 011-7 30.04.2004 W-wa Grochów
czyli skład z rewizjami przeprowadzonymi o datach poniżej 10 miesięcy. Brakuje jeszcze wagonu pierwszej klasy, ale prześledziłem net i słabo wychodzi, tylko wagony od Acme z rewizją 2008, czyli nie ma nic idealnego (W-wa Grochów, rewizja 2003-2005, Z), chyba że coś przeoczyłem?
Ale pierwsza klasa to mniejsza o nią. Bardziej szukam lokomotywy. Bardzo podoba mi się EP07-198, ale 6 lat różnicy w naprawach to trochę słabo... Choć pewnie i tak się skuszę, jak się trafi w dobrej cenie (a mam nadzieję, że się trafi jak wyjdzie ta nowa EU07 od Piko). Rozumiem , że malowanie Intercity pojawiło się dopiero w 2008 po przekształceniach. A czy było coś zielonego co by mogło ciągnąć powyższy skład wagonów?
szybki spam zielonego. Otóż mój malec chwycił kolejkową chorobę i trochę jemu, ale jednak bardziej sobie kupiłem zestaw startowy Piko z Intercity . Widziałem, że EU44 jest mocno uproszczona/przekłamana, ale rozczarowaniem było dopiero jak po zakupie kapnąłem się, że wagony to kompletna fikcja...
Dlatego jakoś wyszło, że potem dokupiłem Tilliga 74824, potem drugi Bautzen restauracyjny 74747. Jak się pojawiła okazja na trochę tańsze z drugiej ręki Acme 55093 też wziąłem, ot może puszczę sobie nocny skład. Wtedy wypadało dokupić Goerlitze z Acme 90092, które już się kończą (choć ten w dziwnym malowaniu średnio mi podchodzi). I teraz wygląda to tak:
Tillig 74824
Bautzen 91 51 51 21-70 088-1 11.09.2003 W-wa Grochów
Tillig 74747
Bautzen 89 50 51 88-80 032-7 29.04.2004 W-wa Grochów
Acme 90092
Goerlitz 90 51 51 21-70 026-1 30.07.2003 W-wa Grochów
Goerlitz 90 51 51 21-70 058-4 28.02.2004 W-wa Grochów
Acme 55093
136A 51 51 50-70 003-4 30.04.2004 W-wa Grochów
136A 51 51 70-70 011-7 30.04.2004 W-wa Grochów
czyli skład z rewizjami przeprowadzonymi o datach poniżej 10 miesięcy. Brakuje jeszcze wagonu pierwszej klasy, ale prześledziłem net i słabo wychodzi, tylko wagony od Acme z rewizją 2008, czyli nie ma nic idealnego (W-wa Grochów, rewizja 2003-2005, Z), chyba że coś przeoczyłem?
Ale pierwsza klasa to mniejsza o nią. Bardziej szukam lokomotywy. Bardzo podoba mi się EP07-198, ale 6 lat różnicy w naprawach to trochę słabo... Choć pewnie i tak się skuszę, jak się trafi w dobrej cenie (a mam nadzieję, że się trafi jak wyjdzie ta nowa EU07 od Piko). Rozumiem , że malowanie Intercity pojawiło się dopiero w 2008 po przekształceniach. A czy było coś zielonego co by mogło ciągnąć powyższy skład wagonów?