Dziś w Berlinie zakończyły się organizowane co dwa lata międzynarodowe targi kolejowe Innotrans 2016. Przez weekend będzie jeszcze dostępna dla zwiedzających zewnętrzna ekspozycja taboru, ale główne targi są już za nami. Innotrans to największa w Europie, o ile nie na świecie, impreza tego typu. Polskę reprezentowało 80 firm, nie tylko znani producenci taboru jak Pesa czy Newag, ale także wytwórcy najrozmaitszych podzespołów i elementów dla kolei, a także usługodawcy. Niżej pierwsza porcja migawek z wystawy taboru - na początek tabor polski.
Tramwaje Pesy (dla Krakowa) i Solarisa (dla Olsztyna). Przy okazji: na Innotrans oficjalnie ogłoszono o połączeniu działu produkcji tramwajów Solarisa ze Stadlerem.
Dragon o imieniu "Ernest Malinowski":
Dart - z jednej strony z pokrywą sprzęgu, z drugiej w wersji "karp". Stał w doborowym towarzystwie obleganego przez zwiedzających składu dużej prędkości dla kolei tureckich.
LINK Pesy dla NEB i Impuls Newagu:
Tramwaje Pesy (dla Krakowa) i Solarisa (dla Olsztyna). Przy okazji: na Innotrans oficjalnie ogłoszono o połączeniu działu produkcji tramwajów Solarisa ze Stadlerem.
Dragon o imieniu "Ernest Malinowski":
Dart - z jednej strony z pokrywą sprzęgu, z drugiej w wersji "karp". Stał w doborowym towarzystwie obleganego przez zwiedzających składu dużej prędkości dla kolei tureckich.
LINK Pesy dla NEB i Impuls Newagu: