Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
stacja powroźnik na linii 105 i opuszczona hala do mycia i sprzątania składów , według dróżnika urządzenia zdemontowano ok. dwa lata temu
[DOUBLEPOST=1477337418,1477336905][/DOUBLEPOST]I na tej samej stacji kozioł oporowy na zaoranej bocznicy do składu budowlanego, chyba jedynej na tej linii
Cóż..., w niedawnym wywiadzie w RK prezes SKM jasno powiedziała - dostęp do infrastruktury to 20% kosztów firmy co tylko przy...32 maszynach to sporo... w KM'ach pewnie wyjdzie dużo więcej...
Podejzewam ze balisy ETCS sa tam po to zeby wyslac do lokomotywy sygnal "koniec odcinka ETCS" i ze jest to okreslone w przepisach sygnalizacji i stad "nawet na nieuzywanym torze". Trzeba by podejzec czy taki zestawik przypadkiem nie wyladowal na bocznicy Lotniska Gdansk odgaleziajacej sie od PKM.
Alana...,to są balisy od ETCS'u. Ogólnie są one umieszczane jakąś odległość przed semaforem.
Nie znam Regulaminu Technicznego Stacji, ale zakładam, że wyjazd z bocznicy jest na tarczę i dalej standardowo semafor wyjazdowy lub drogowskazowy a następnie wyjazdowy lub grupowy ( dla grupy torów -tu bocznic) i wyjazdowy ze stacji. A że wyjazd jest na szlak z urządzeniami ETCS, to są też balisy w drodze przebiegu z tej grupy torów ( po zjechaniu z ostrza , za rozjazdem) gdyby lokomotywa obsługująca tu manewry miała ww aparaturę.
Na stronie PKP PLK są dostępne instrukcje eksploatacyjne dotyczące pociągów prowadzonych pod ETCS'em.
Pozdrawiam z MMz
ps. Jeśli kopnąłem się z czymś to proszę o korektę...
Słup kotwienia środkowego przęsła naprężenia postawiony wraz z elektryfikacją linii Otwock - Warszawa - Grodzisk Mazowiecki na stacji Warszawa Wawer w torze nr 1( l.k. nr 7).
Dodatkowo wspomnę, iż izolatory widoczne na odciągach są także stosowane w "żabach" starej konstrukcji oraz jako izolacja drugiego stopnia w taborze kolejowym z rozruchem oporowym ( EN57 i pochodne) - mocowanie sekcji oporowych.
Pozdrawiam,
ps. żabą w tym kontekście często zwie się izolator sekcyjny zabudowany w sieci trakcyjnej...