• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

II epoka PKP - początki stalowego piękna RP

wolfik

Znany użytkownik
Reakcje
458 0 0
Poniższe zdjęcia wygrzebałem w serwisie: beskidia.pl
2500.jpg 645.jpg
Jeśli mnie wzrok nie myli to parowóz jedzie tendrem do przodu.

A tu ciekawostka. Teoretycznie poniższe zdjęcie pochodzi z okresu 1920-1929 ale wydaje mi się, że jest wcześniejsze:
2425.jpg
 

Piaskowy

Znany użytkownik
Reakcje
15 0 0
Na chwilę wracamy do parowozów eksportowych dla Maroka. Trzy zdjęcia z przedwojennego chrzanowskiego katalogu. Po kolei: parowozy oczekujące na załadunek, załadunek na statek w Gdyni oraz wyładunek w Oranie.


maroko1.jpg



maroko2.jpg


maroko3.jpg
 

olek1398

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
35 0 0
A jeśli macie, to poprosiłbym o zdjęcia z ostatnich lat użytkowania tej serii, jeśli uznacie, że nie odpowiedni wątek to poproszę na PW. :kawa:
 

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
997 1 0
-niezła zagadka - myślę ,że ten parowóz opłacało się abstrakcyjnie przewozić na tym transporterze w te i we wte po nabór pary z jakiegoś punktu wytwórczego -dla zapewnienia pary grzewczej dla jakiegoś celu z daleka od szlaku z powodu niemożliwości doprowadzenia za pomocą .. prowizorycznego rurociągu tymczasowego- coo?! (n)
kamerujący "to" może być obcym , ale nie" skręcił" dwóch dżwigów kolejowych ,parowych pod parą w Brześciu w 1997 roku ,które wspomniał J.
 

Podobne wątki