Cześć
Pomysł jest taki:
Etap 1: odcinek prosty, 1 skrzynka
Etap 2: odcinek prosty - taka sama skrzynka jak powyżej
Etap 3: 2x łuk 180 stopni - R500, za ciasny na oficjalne spotkania.
Etap 4: Przystanek osobowy, bez zwrotnic, 2 skrzynki takie jak 1 i 2. Opcjonalnie kolejny kawałek szlaku, tyle że dwa razy dłuższy.
Etap 5: Stacja na 4 skrzynki.
Wszystko jednotorowe, materiał torowy: Tillig TT, bo ma betonowe podkłady. Długość jednej skrzynki - 80cm. Profil czołowy - waham się pomiędzy M97 a para-N92, ale dociętymi do 300mm szerokości. Sieć trakcyjna - (chyba) bez, norma FREMO zakazuje.
Pytanie, czy wąskotorowcy na spotkaniach wpuszczą mnie z Japonią (i ze sprzęgami Janneya), bo jeśli nie, to nie mam się do kogo podłączać.
Pomysł jest taki:
Etap 1: odcinek prosty, 1 skrzynka
Etap 2: odcinek prosty - taka sama skrzynka jak powyżej
Etap 3: 2x łuk 180 stopni - R500, za ciasny na oficjalne spotkania.
Etap 4: Przystanek osobowy, bez zwrotnic, 2 skrzynki takie jak 1 i 2. Opcjonalnie kolejny kawałek szlaku, tyle że dwa razy dłuższy.
Etap 5: Stacja na 4 skrzynki.
Wszystko jednotorowe, materiał torowy: Tillig TT, bo ma betonowe podkłady. Długość jednej skrzynki - 80cm. Profil czołowy - waham się pomiędzy M97 a para-N92, ale dociętymi do 300mm szerokości. Sieć trakcyjna - (chyba) bez, norma FREMO zakazuje.
Pytanie, czy wąskotorowcy na spotkaniach wpuszczą mnie z Japonią (i ze sprzęgami Janneya), bo jeśli nie, to nie mam się do kogo podłączać.