• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

"GLEDZIU - ROCO - WAGON TELESKOPOWY SIMMS PKP"

Cezary

Nowy użytkownik
#1
Bardzo proszę o weryfikację mojego spostrzeżenia. Otóż wagon z tej aukcji http://www.allegro.pl/item242626676_gle ... s_pkp.html jest to wagon firmy piko (patrz: http://www.gbbkolejka.pl/wiki/tiki-inde ... ok+wydania , obrazek: http://www.gbbkolejka.pl/wiki/show_image.php?id=635 ), a nie jak opisuje "GLEDZIU": "WAGON TELESKOPOWY Simms ROCO 47437".
Wagon WAGON TELESKOPOWY Simms ROCO 47437: wg Wiki by Gbb wygląda tak:
http://www.gbbkolejka.pl/images/tabor/R ... _Simms.jpg .

Może jednak sprzedawany wagon może jednak dorównuje lub być może w czymś przewyższa wagon z Roco.

pozdrufka
 
P

ps

Gość
#2
To co na aukcji to jest roco - na gbbkolejka jest błąd (nawet nie wpisany numer katalogowy - bo niby skąd). PIKO nie ma w ofercie wagonu teleskopowego - tylko "szmaciane".
To co jest na aukcji to nie #47437 - a #41265 (wspomniał o zestawie.....)

Na obu fotkach jest ten sam model - tylko że jeden to "handmuster" a drugi to "seryjniak" (i widać z tego jak nas po raz kolejny zrobiono w..... )

Rarytas.. pod względem numeru - bo cała reszta to "dyskusyjna" Ale to na inną opowieść :cool:
 

georgebb

Nowy użytkownik
#6
Ekspertem nie jestem ale Piko chyba tego nie zrobiło , w każdym razie
mój Roco 47437 Simms; 31 51 464 4 270-4 wygląda tak:

http://www.organypiszczalkowe.pl/tymczasowy/simms.jpg
 
#7
Wszystko sie zgadza.W roku 2004 roco wypuscilo jako nowosc wagon teleskopowy PKP ( nr. katalogowy 47437) o nr. inwentarzowym 484 4 270-4.Na poczatku tego roku ukazal sie drugi identyczny o nr. inwentarzowym 484 4 273-8 ale wystepuje on tylko w secie ( nr. katalogowy 41265 ) razem z dwona wagonami z przesuwanymi scianami bocznymi MAV i CD - tzw. Ostset. I jak do tej pory sa to jedyne wagony typu Simms wyprodukowane fabrycznie przez Roco w malowaniu PKP.
 
P

ps

Gość
#11
gbbsoft napisał(a):
To co mam zrobić, aby poprawić ten błąd?
Usunąć - albo dodać nową pozycję z nowym numerem katalogowym - choć to już chyba tylko do celów "statystycznych".
gbbsoft napisał(a):
A modelu 47436 o numerze bocznym 31 51 464 4 274-6 nigdy nie bylo?
47436 był - ale 31 80 467 0 199-7 Shimmns 708 :cool:
Cezary napisał(a):
nr boczny 31 51 464 4 273-8. Rok chyba 2004.
rok 2007.
Czeski i węgierski to również kopie w numerach (i prawidłowe)
 
P

ps

Gość
#15
gbbsoft napisał(a):
PS. Wielkie dzięki za pomoc...
Przejrzałem rok 2004 i warto by dodać pewną informację przy okazji Tillig-a #76121 i #76152-4 - numery inwentarzowe tych modeli zostały zdublowane z tymi wydanymi wcześniej przez inicjatora całego projektu, czyli Geconvvm.
Geconvvm G100-49201 - nie miał on numeru 107-7, ale 130-9, a zestaw #49204 ma jeden błędny numer UIC - 135-6 - powinno być 7
 

gbbsoft

Aktywny użytkownik
#16
psob napisał(a):
Przejrzałem rok 2004 i warto by dodać pewną informację przy okazji Tillig-a #76121 i #76152-4 - numery inwentarzowe tych modeli zostały zdublowane z tymi wydanymi wcześniej przez inicjatora całego projektu, czyli Geconvvm.
Geconvvm G100-49201 - nie miał on numeru 107-7, ale 130-9,
Poprawiłem... Dzięki.
Czy można spytać skąd masz tą wiedzę? :grin:

psob napisał(a):
a zestaw #49204 ma jeden błędny numer UIC - 135-6 - powinno być 7
Nie mogę tego zlokalizować... :neutral:

PS. Chciałem nieśmiało zaprosić cię do wspólnego edytowania tego wiki. Wystarczy się zarejestrować i można wnosić poprawki...
 
OP
OP
C

Cezary

Nowy użytkownik
#19
termin wygasniecia

Proszę o ile to możliwe o zmianę daty wygaśnięcia postu. I zmianę tytułu wątku na np. Poszukiwany, poszukiwane. Widzę że temat zrobił się BARDZO bardzo ważny.
 

Podobne wątki