• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Gdzie znajdę serwis do sterowania Roco?

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.113 7 0
#1
Kolejny problem ze sterowaniem Roco. W związku z tym że wieczory długie rozłożyliśmy sobie kolejkę wszystko fajnie zabawa na dwie lokomotywy itd. Dziś miał być ciąg dalszy zabawy, niestety... Po podłączeniu zasilania cisza nic się nie dzieje, na centrale nie pali się żadna dioda. Wszystko wskazuje na awarię transformatora (Roco 10725)w związku z tym pytanie. Czy jest ktoś komu można by zlecić sprawdzenie zestawu sterującego? Na nowy mnie obecnie nie stać a nie znam się na tym na tyle żeby samodzielnie grzebać
 

Marqus

Moderator Poznańskiego Klubu Modelarzy Kolejowych
PKMK
Reakcje
434 8 0
#5
Prawdopodobnie uszkodził się rezystor bezpiecznikowy.
Możesz spróbować samemu naprawić ten zasilacz, o ile masz jakiś miernik.
Aby go otworzyć trzeba lekko rozwiercić otwory.
W środku będzie płytka drukowana i na niej przylutowany rezystor. Trzeba go zmierzyć czy nie jest przepalony.
 

Rozjazd

Znany użytkownik
Reakcje
1.939 133 7
#6
Witam,

Odgrzeję nieco temat. Moje sterowanie Roco MM zachowuje się dziwnie i potrzebuje fachowej diagnostyki i być może naprawy. Zasilacz raczej na pewno jest sprawny. Ale nie jestem pewny centralki i myszki. Czy ktoś może polecić serwis (Poznań)? Z góry dziękuję
 

Rozjazd

Znany użytkownik
Reakcje
1.939 133 7
#8
No, mój zestaw MM ze starą czarną skrzynką też zachowywał się dziwnie. Lekarstwem okazał się być "nowy" zasilacz od laptopa.
Od tego czasu - jak ręką odjął. TU OPIS MOJEGO PROBLEMU
A Twe problemy jak wyglądają? Co mu dolega?