• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Gdzie jeszcze spotkać SU45...?

Reakcje
42 4 10
#61
SU45-213 ponoć szykują ją do "muzeum" PKP. Świeżo po remoncie jest też SU45-192, która posiada dwa oznaczenia: SU45-192 i SU45-194. Niedawno uchwycono ją w lokomotywowni PKP Intercity w Krakowie Prokocimiu. SKPL Short Lines ma też SU45-115, ale coś nie tak jest z silnikiem.
 

EC45

Znany użytkownik
Reakcje
67 2 10
#65
Post nic nie wnoszący do wątku, ale.....może dobrze że PR-y nie użytkują już tych lokomotyw. Wyobrażacie sobie te legendarne maszyny w tym pstrokatym, najpaskudniejszym malowaniu w Europie ?
 

KoVaL

Znany użytkownik
Reakcje
2.497 56 5
#68
To jest tak jak się ogłasza konkurs na nowe barwy w przedszkolu ,a nie wśród artystów -grafików ,bo zapewne taniej :główna nagroda lizak i kilka cukierków:confused:
Poprzednie barwy były całkiem akceptowalne ,wystarczyło z oszczędności tylko zmienić nazwę ,a nie całą szatę ,ale kto"bogatemu zabroni"....
To zdjęcie kiedyś wrzuciłem w temacie SP/SU45 nr018 i 079 ,z netu ,Chojnice lipiec 2009r. i komu to przeszkadzało?
SU45-018 i 079 - Chojnice -Lipiec 2009..jpg
 

KoVaL

Znany użytkownik
Reakcje
2.497 56 5
#71
Jeszcze jedna sprawa odnośnie serii SU45 ,nie ma na nią nikt pomysłu : Pesa chciała wstawić swoje nowe SU160 ,narazie niewypał....
Lepiej wynająć z CD nurki niż remontować swoje rodzime lokomotywy ,tylko kro ma to robić ?
Pesa raczej nie będzie zainteresowana (patrz pkt.1)
PR nie mają kasy ,inne ZNTK nie wiedzą jak to zrobić ?
Może gdyby istniał ZNTK Poznań byłby jakiś program modernizacji i Fiaty by jeździły jeszcze kilka lat ,może z innymi silnikami ,ale by były....
Szkoda mi tej serii jak żadnej innej ,mało prawdopodobne by coś ją ocaliło przed całkowita kasacją.:cry:
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.907 111 7
#72
SU45 w poprzednim malowaniu PR-ów było o niebo lepsze po pierwsze, a po drugie było w ogóle bardzo dobre. Choć nie do końca oryginalne i mam wrażenie, że jego autor mocno czerpał stąd https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/47/V200_033_Fürth.jpg

Choć dobre wzorce dobrze jest powielać. Jak zaczęli sami myśleć to takie są efekty. Jarmark na torach.
Dawno temu w wielu bibliotekach była tzw. Encyklopedia Powszechna PWN. Ilustrowana wersja chyba z lat 70-tych posiadała rysunek spalinowozu SP45 w biało czerwonych kolorach. Zainteresował mnie ten rysunek, lecz nigdy nie mogłem znaleść nic więcej na ten temat. Wydania te można chyba jeszcze znaleść w antykwariatach.
 

BRT

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#75
Witam, czy obecnie w Chojnicach, Bydgoszczy lub w Pomorskim są gdzieś odstawione - w krzakach - rdzewiejące SU45? I to w takim miejscu gdzie można "legalnie" podejść?
 

Andrzej B

Aktywny użytkownik
Reakcje
290 18 15
#76
Witam, czy obecnie w Chojnicach, Bydgoszczy lub w Pomorskim są gdzieś odstawione - w krzakach - rdzewiejące SU45? I to w takim miejscu gdzie można "legalnie" podejść?
Legalnie to raczej ciężko ;) ale na terenie/zapleczu zakładów naprawy taboru Bydgoszcz Wschód/Bielawy powinno stać kilka SU/SP45 i innych (ET22, SM42) rdzewiejących lokomotyw :cry: W zeszłym roku jeszcze stały i podejrzewam, że stoją do dzisiaj, teren co prawda ogrodzony ale co kilka metrów dziury/wyrwy w ogrodzeniu a miejscami brak, od strony starego wiaduktu bramy pootwierane na oścież lub również brak tak więc dużo "przeszkód" nie ma :LOL: Najlepiej dojść od strony starego wiaduktu, za kościołem/cmentarzem w prawo, lub przez las Gdański, lub do końca ul. Gajowej/przez tory.
Pozdrawiam, powodzenia ;)
 

Podobne wątki