1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
    Wyłącz powiadomienie

Gabaryty - Brodagaz

Dyskusja w 'Pojazdy specjalistyczne' rozpoczęta przez użytkownika Brodagaz, 26 Grudnia 2012.

  1. pacek23

    pacek23 Znany użytkownik

    Kolejny bardzo ładny Felbermayr.Coś czuję że tu niezła rodzinka urośnie ;)
     
    • Doceniam Doceniam x 1

  2. kosmo83

    kosmo83 Znany użytkownik

    Kolejny świetny gabaryt Felbermayr(y)takie zestawy z takimi ładunkami naprawdę bardzo miło się ogląda:rolleyes:
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  3. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    IMG_2672.JPG IMG_2673.JPG IMG_2675.JPG IMG_2681.JPG
     
    • Super! Super! x 9
    • Doceniam Doceniam x 1
  4. Mafo

    Mafo Moderator Forum Samochodowego Staff Member

    Fajnie wygląda nowe Volvo w tych barwach. Ciekawie wyglądają czerwono-białe pasy wokół świateł, a i tylna belka robi tu robotę.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  5. grzes_rr

    grzes_rr Aktywny użytkownik

    Świetne jest to Volvo, balast transportowany na naczepie robi tu genialną robotę (y) Już niedługo z tych Twoich transportów będzie fajny żuraw :D
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  6. kosmo83

    kosmo83 Znany użytkownik

    Nie będę się zbytnio rozpisywał;)napiszę krótko i na temat-kolejny świetny gabaryt nam zaprezentowałeś ze swojej kolekcji(y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  7. Lec Go (Bartek)

    Lec Go (Bartek) Znany użytkownik

    Dla mnie bomba . Połączenie kabiny bez spojlerów i naczepa platforma .
     
    • Doceniam Doceniam x 1
    • Popieram Popieram x 1
  8. DamLen

    DamLen Znany użytkownik

    Podpisuje się pod Bartkiem, zestawienie otwartej naczepy z kabiną bez owiewek robi niezłą robotę. Podoba mi się też akcent z pasami wokół przednich lamp.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  9. RYSA13

    RYSA13 Znany użytkownik

    FELB.... jest jak tasiemiec "DYNASTIA" Czasami występują w nim brzydale ale trafiają się i piękności "ALEXIS" :ROFL:. Zestawienie Volvo z tą naczepą bardzo dobrze wygląda, ładunek też fajny (y). Powiedz Marcin masz już cały dźwig FELBA... czy to taki "STEVEN", czarna owca w rodzinie :LOL: :D ;).
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  10. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    Teoria mówi że dźwig mam cały , ale składać go nie będę :)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  11. Irokez46

    Irokez46 Znany użytkownik

    Świetny zestaw, chyba najlepszy z pokazanych do tej pory. Nowe Volvo w tych barwach, bez owiewek wygląda kozacko.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  12. Adam66

    Adam66 Znany użytkownik

    Marcin, a czy wiesz jakiej wysokości byłby żuraw, gdybyś jednak chciał go złożyć?
     
  13. pacek23

    pacek23 Znany użytkownik

    Bogato wykonany model jak wszystkie Felby.Faktycznie kabina bez spojlerów wygląda świetnie.Podoba mi się ten zestaw.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  14. RYSA13

    RYSA13 Znany użytkownik

    Czyli jednak czarna owca w rodzinie :D. Ale wiem Marcin co znaczy złożyć ten dźwig, jedni siwieją inni tracą resztkę włosów :LOL::ROFL:.
    Pozwolę sobie napisać że oryginalna wersja dźwigu ma 80 cm wysokości, każda dodatkowa długa krata to kolejne 14 cm i w zależności co kto lubi :gwizd: no i najważniejsze potrzeba sporo €€ i dużo cierpliwości :podstepny:.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  15. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    W takim razie mój złożony by miał 108cm :)
    --- Łączenie podwójnego wpisu, 2 Listopada 2017 ---
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  16. jestrabh

    jestrabh Znany użytkownik

    Kolejny ciekawy gabaryt w Twojej kolekcji.(y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  17. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    IMG_2682.JPG IMG_2684.JPG IMG_2688.JPG IMG_2689.JPG
     
    • Super! Super! x 9
  18. RYSA13

    RYSA13 Znany użytkownik

    Dynastii ciąg dalszy... kurde serial mi sie nie podobał ale Twój juz jest OK :D. Scania jak i Volvo bardzo fajnie skonfigurowane... czyżbyś jednak wiózł odważniki na miejsce rozładunku gdzie będzie jednak składany dźwig ;).
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  19. grzes_rr

    grzes_rr Aktywny użytkownik

    Kolejny świetny zestaw nam pokazałeś, podoba mi się ta Scania bez osłon i ładunek na naczepie (y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  20. Lec Go (Bartek)

    Lec Go (Bartek) Znany użytkownik

    Bardzo fajna ta scania , ale szkoda że nie jest w topline . Jednak Volvo w takiej samej konfiguracji lepiej się prezentuje .
     
    • Doceniam Doceniam x 1
    • Popieram Popieram x 1

Udostępnij