• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

FREMO H0 Milevsko 14 – 18. 7. 2010, Czechy

Paweł

Aktywny użytkownik
KKMK
#21
Jak dla mnie to najlepsza impreza jaką przyszło mi przeżyć w Polsce i za granicą. Pełen spokój, ludzie nie ważne jakim władają językiem pomagają sobie nawzajem. Nie trzeba na nikogo się denerwować. Przyjeżdżają ludzie, którzy zgłosili swoje przybycie do organizatora. Tabor na makiecie jest taki jaki był zgłoszony, adresy lokomotyw i fredów przyporządkowane wg. listy.
Skoro makieta jest bez druta to nikt nawet nie próbował wystawiać elektrowozów bo szanował zasady narzucone organizatora. Mam nadzieję, że kiedyś w Polsce dorośniemy do takiego spokoju i szacunku na wszelkich imprezach czy to z publicznością czy też bez. Na sali przez trzy dni leżał tabor w większości > 2k zł, aparaty itp. Nic nie zginęło.

Bardzo fajną sprawą było, że nie musieliśmy cały czas siedzieć jako dyżurni na swoich stacjach. Podczas każdej sesji przychodzili do nas Węgrzy, Czesi, Niemcy z prośbą o dyżurowanie. Dzięki temu mogliśmy odbywać dyżury na innych stacjach, a także mieć czas na prowadzenie pociągów.
Ja np. prowadziłem pociągi towarowe na wąskotorówce co zobaczycie na zdjęciach. Rozmawiałem też z kilkoma Niemcami, którzy wymyślili fredy, rscld, bramki. Dowiedziałem się wielu ciekawych rozwiązań jakie powinno się stosować na imprezach. Bardzo ciekawi ludzie, chętni do pomocy. To wiedzę mam nadzieję wykorzystamy w Poznaniu, gdzie będzie również dużo makiet.
Węgrów bardzo cieszyły detale w naszych lokomotywach: światła manewrowe, różne dźwięki, a najbardziej obracany wentylator. Miło było patrzeć na ich zaskoczone twarze.

Na kilkudziesięciu zdjęciach przedstawiam zdjęcia różnych makiet. Najbardziej cieszy fakt, że maszyniści wybierali pociągi na makietach, które były wykończone czyli polskich i niemieckich.
Na Czechy trudniej było znaleźć maszynistów. To świadczy o naszych krakowskich makietach. Super robotę zrobił Ciekma, który wykonał przepompownię paliw w stanie wykończonym. Dzięki Maciek :)
 

Załączniki

Paweł

Aktywny użytkownik
KKMK
#22
cd.
 

Załączniki

Paweł

Aktywny użytkownik
KKMK
#23
cd.
 

Załączniki

Greg1960

Moderator Grupy Fremo Polska
Zespół forum
FREMO Polska
#24
Napisałem to już wprawdzie w wątku o FRED-ach, ale i tu chciałbym wyrazić swoje wielkie zadowolenie z uczestnictwa w spotkaniu w Milevsku. Impreza była super. Dziękuję bardzo wszystkim kolegom za wspólnie spędzony czas.
A od Węgrów otrzymałem linki do stron z ich zdjęciami. Może kogoś zainteresują.

http://picasaweb.google.hu/loree19/FREM ... irectlink#
http://picasaweb.google.com/11478513181 ... irectlink#
http://picasaweb.google.hu/sebi.oliver/ ... iRt7ml1AE#

Pozdrawiam. Grzegorz
 
OP
OP
ciekma

ciekma

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
#26
spex napisał(a):
Taka mała prośba, jak ktoś wziął kamerę wideo lub posiada aparat z funkcją. Czy mógł by przejść wzdłuż większości szlaku?
To było awykonalne - nie mam takiej pojemności karty pamięci.
Co najwyżej kompilację kilku krótkich filmików wrzucę.
Na razie parę fotek:
 

Załączniki

Podobne wątki