• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotki pokazujące ile można "wycisnąć" ze skali Z

Zdrada69

Moderator Skala 1:220 (Z)
Zespół forum
#87
Tu trzeba docenić dwie rzeczy - kunszt modelarski - makieta/diorama + waloryzacja coraz lepszego taboru + kunszt fotograficzny. Powiem tak jest na tej stronce 1 czy 2 zdjęcia co do których powiedziałbym że to oryginał (no chyba, że wpatrywałbym się dluższy czas...)
 
#88
Szymon, są osoby które mogą mieć dwie lewe ręce do niektórych spraw... i do tego zmierzam. Tu technologia jest bezsilna...
Swoją drogą...muszę się ogarnąć z tematami, czyli wziąć się w końcu za rekreację. Woodstock się skończył a urlopu jeszcze trochę przede mną...

Pozdrawiam,...
 

pado

Znany użytkownik
KKMK
#89
HARRY jak pocwiczysz te lewe ręce to zmienią się w prawe :) daj im szanse i możliwości. Myślę że każdy znas się uczy tej sztuki jaką jest modelarstwo. Efekty końcowe to wynik tego tylko ilość czasu temu poświęcimy.

Paweł słusznie zauważył że poza samą dioramą i taborem to jeszcze trzeba się nauczyć robić dobre zdjecia, aby oddawały klimat.
 

Misiek

Znany użytkownik
#90
Czas leci technologia się doskonali. 10-15 lat temu gdyby ktoś taki model zrobił w H0 to by nam zęby z zazdrości powylatywały.
Ale który model? Zetkowy ze zdjęć wrzuconych przez "Zdradę"? To 10 czy 15 lat temu takie modele istniały w N, HO (mam sporo takich staroci), a Z to bym musiał sprawdzić które, bo nowe to niewiele technologicznie się zmieniły. Tylko doszło kilka typów.
Oczywiście pisze o USA, bo europejski tabor w Z jest porażką - IMO - przede wszystkim ze względu na karykaturalny sprzęg.
 

Stroju

Znany użytkownik
#93
Te starsze Nki które kupuję z drugiej ręki mają całkiem niezłe detale, już od jakiegoś czasu mają mniejsze obręcze, koła na ażurowych szprychach, BR89 Trixa miał nawet osobne rurki na kotle a jest to model bodajże z lat 90tych, to co się zmienia to raczej materiały, czernione koła, szczegóły korb w parowozach no i najbardziej strona mechaniczna, silniki i elektronika, DCC się już mocno kurczy, w Nce się już do każdej lokomotywy wsadzi a i w Ztce też jest już pole do popisu.