• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fl 7913 i 7902

  • Inicjator wątku Anonymous
  • Data rozpoczęcia
A

Anonymous

Gość
#1
Poniżej załączyłem info o dwóch zestawach, analogowych. Ponieważ zaoferowano mi przerobienie ich na cyfrowe przymierzam się do nabycia drogą kupna, po korzystnej cenie.
Moje 2 pytania do praktyków: 1. co warte jest takie przystosowanie/przerobienie? 2. Jak zachowują się wybrane parówki w pracy?

7913

BR T 18
Bahnges. P. St. E. V.
Epoche II
Länge 600
Elektrik Analog

Verfügbarkeit Begrenzt lieferbar

Lieferbar ab 10/06
Ersatzteile


Geschenkpackung "90 Jahre MITROPA" der P. St. E. V.Das Modell: Mit einer Tenderlok Baureihe preuß. T18, Art.-Nr. 86 7913, und je einem Wagen 86 8870, 86 8871, 86 8872 und 86 8873. Epoche II. Gesamtlänge des Zuges ca. 600 mm. Das Vorbild: 1916 wird in Berlin die "Mitteleuropäische Schlaf- und Speisewagen Aktiengesellschaft" kurz MITROPA AG gegründet. Erste Highlights sind Anfang der 20er Jahre die Luxuszüge "Skandinavien-Schweiz-Expreß", "London-Holland-München-Expreß" und der "London-Berlin-Expreß". Ganz Europa schwärmt schon bald von der MITROPA. Ihre Schlafwagen gelten als die bequemsten der Welt. 1944 bewirtschaftet MITROPA 596 Schlaf- und Speisewagen.





7902

Bahnges. K.P.E.V.
Epoche I
Länge 410
Elektrik Analog

KuKu -
Verfügbarkeit Nicht mehr lieferbar

Ersatzteile


Geschenkpackung "Güterzug mit Personenbeförderung der K.P.E.V."Das Modell: Mit einer Schlepptenderlok der Baureihe G43, Art.-Nr. 857902, und je einem Wagen 858820, 858821, 858822, 858823 und 858824. Epoche I. Gesamtlänge des Zuges ca. 410 mm. Das Vorbild: Der Güterzug mit Personenbeförderung, kurz "GmP", der K.P.E.V. war in der Epoche I eine alltägliche Zuggattung. Gezogen wird er von einer Tenderlok der Baureihe G 4.3 (spätere 53.3), die ab 1907 mit insgesamt 58 Exemplaren in Dienst gestellt wurden
 

Załączniki

OP
OP
A

Anonymous

Gość
#2
mam dekoder wsadzony w BR78/T18, ale ze starszej produkcji
jak na dekoder lenza sprawuje się całkiem znośnie, choć nie specjalnie
wsadzenie INNEGO dekodera do NOWSZEGO modelu powinno przynieść dobre efekty
ten model bardzo ładnie się cyfruje, nie trzeba dużo w nim ciąć ;-)

ten drugi set też ładny, ale nie skusiłbym się ;) ciuchcia mi się nie podoba i nie wiem czy by miała miejsce na dekoder
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#7
Misiek napisał(a):
mam dekoder wsadzony w BR78/T18, ale ze starszej produkcji
jak na dekoder lenza sprawuje się całkiem znośnie, choć nie specjalnie
wsadzenie INNEGO dekodera do NOWSZEGO modelu powinno przynieść dobre efekty
ten model bardzo ładnie się cyfruje, nie trzeba dużo w nim ciąć ;-)

ten drugi set też ładny, ale nie skusiłbym się ;) ciuchcia mi się nie podoba i nie wiem czy by miała miejsce na dekoder
Mocno dziękuję,
wyposażyłem się w w jeden zestaw.
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#9
No ..... sprawdzony, ten dłuższy ;-)
Jeszcze tylko parówka zostanie zcyfrzona dekoderkiem z 0,5/0,8A na silniczek i przyjdzie mi dalej poczekać na inne elementy.