Chodzi o sklep Alegratka kalkomanie-tak to są te same zestawy. Na kalki -niebieskie Cargo dostarczyłem zdjęcia swoje i kolegi (za co bardzo jemu dziękuję). Rozkład kalek na powyższych dwóch wagonach PKP Cargo jest zgodny ze oryginałem. Do zestawu dołączone są kalki na Eaos (Eaos-w) z datą rewizji 86r.
Dokładnie, piszemy o tej kalkomanii:
http://www.kalkomanie.com/kalkomanie-1/1-87-h0-6/wagony-towarowe-16/epoka-iv-55/eaos-w-h678
Próbowałem na podstawie Atlasu wagonów towarowych Pawła Terczyńskiego sprawdzić numery dostępne na kalkomanii i wyszło mi coś takiego:
532 9 713-1 był to 401Wj(Eaos) przenumerowany później na 5343(Eaos-w) tyle że 532 9 to numer sprzed zmiany numeracji a kalkomania ma przedstawiać wagony po zmianie numeracji(rev 84.11.06) produkowany do roku 1979
531 4 119-0 był to 409W(Eaos-w) produkowany do roku 1979
536 7 200-3 był to 412W(Eaos) produkowany od 1983 do 1986 tak więc czy ta rewizja może do niego pasować?
596 0 624-3 był to 401Wb jednak nie udało mi się ustalić typu ponieważ od początku produkcji tego typu (1966r) był to Eas a w roku 1974 zlikwidowano w nowych wagonach uchylne ściany czołowe i produkowano ten wagon jako Eaos do roku 1975. Może bardziej doświadczeni ustalą kiedy mógł zostać wyprodukowany ten egzemplarz i jednocześnie będzie wiadomo czy to Eas czy Eaos.
530 2 126-8 był to 408W(Eaos) zbudowany w 1979r, ale jaki miał numer po zmianie numeracji to nie wiem.
Jak widać kalkomania nie dotyczy jedynie wagonów typu 401Wj a ja osobiście mam wątpliwości jakoby rev 84.11.06 mogła pasować do wszystkich powyższych numerów.
To są tylko moje analizy i nie wiem czy są w pełni słuszne. Liczę na komentarze doświadczonych osób w tej sprawie