• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Malowanie Farby a niskie temperatury 0 stopni i mniej

Tobi111

Użytkownik
Donator forum
Reakcje
37 5 0
#1
Koledzy pytanko bo nie mam doświadczenia chcę zakupić kilka farb Vallejo (ale to chyba dot. wszystkich producentów ) czy w transporcie w niskich temperaturach 0 stopni i mniej nie stanie się z nimi cuś ???
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.384 71 3
#2
Wpisz w googla "vallejo karta produktu". W jednym z sugerowanych wyników powinien sie pojawić stosowny plik pdf.
Cos koło 59 strony zaczyna się część polskojęzyczna. W warunkach magazynowania jest zakres temperatur od 5 do 30 stopni... więc podejrzewam, że może być problem..., choć sklepy sie raczej jakoś przed tym chronią...

Pozdrawiam,...
 
OP
OP
Tobi111

Tobi111

Użytkownik
Donator forum
Reakcje
37 5 0
#3
No tak ale to chyba chodzi o malowanie użytkowanie ale licho nie śpi nie wiadomo bo to jest na bazie wody jak to zamarznie w transporcie u mnie rozmarznie czy coś się nie pochrzani w farbie lepiej odpuszcze poczekam jak będzie cieplej i kupie
Pozdro Tomek
Dzięki za info
 

TPR

Nowy użytkownik
Reakcje
7 0 0
#6
Raczej nie będzie żadnego problemu. Zamawiałem ostatnio kilka farb Vallejo (przy temperaturach zewnętrznych do -6 w nocy w miejscu mojego zamieszkania) i po rozpakowaniu paczki zamarznięte nie były.
Myślę, że przy obecnych temperaturach, różnica między temperaturą zewnętrzną a temperaturą wewnątrz "środka transportu" (i wewnątrz paczki - sprzedawca owinął farby w gąbkę) jest taka, że nic im nie grozi.