• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Faller 222195 - betonownia

OP
OP
H

hugwa1

Gość
#22
kiersNo napisał(a):
czegoś co by sie zdało na hale fabryczną
Na ¯eraniu i Tarchominie sa największe zakłady prefabrykacji. Choćby tereny wzdłuż drogi na Nieporęt z rozpierniczoną halą z suwnicami.
Ortofotomapa i jedziesz :)
 
OP
OP
T

twardy1

Gość
#26
Ale się wkurzyłem :devil: temat wrócił jak bumerang .
A po pewnym orzeszkowaniu nawet Misiek zbudował pzo a potem rozwalił .
Były wielkie plany i co ?
kiersNo napisał(a):
ee to lipa.
to na razie nie mam co sie sprężać z budową KierBetu
Dlaczego przecież można go wpiąć na milion sposobów .
Misiek napisał(a):
przecież jest Władkowy rozgałę¼nik.
No właśnie a zanim może być kopalnia i KierBet
Misiek napisał(a):
w ten sposób cały kombinat węglowo-cementowy niewygodnie się rozrasta w poprzek wszelkich "układów makiety"
nie koniecznie bo może być w środku zależy od aranżacji .
hugwa napisał(a):
I tak musi się rozrosnąć o jedną skrzynkę
Absolutnie dobry pomysł !
hugwa napisał(a):
Po podpięciu pod podg mozna wykorzystać na ten cementowy *******niczek tor nawprostny odgałęzienia na Przemowie
a to juz rysowałem kiedyś tylko rozbudowaną wersję .
hugwa napisał(a):
Po mojemu to szkoda targać coś, co jest niewydolne z punktu widzenia fremologicznej jazdologii.
Będzie wygodne jak się jeden moduł z głowicą dorobi
i nie piszcie że za bardzo odstaje bo można pokombinować .
A przypomnę taki rysuneczek
 

Załączniki

OP
OP
D

DaK

Gość
#27
Ale ty marudny.
Wyjaśnij mi tylko po co do cholery chcesz pchać cały przemysł w jedno miejsce ??
Nie lepiej to rozrzucić po szlaku i do niego przytulić zamiast bezsensownie rozrastać sie na boki.
 
OP
OP
T

twardy1

Gość
#28
kiersNo napisał(a):
Ale ty marudny.
Nie marudny tylko pomysłowy :p
kiersNo napisał(a):
Wyjaśnij mi tylko po co do cholery chcesz pchać cały przemysł w jedno miejsce ??
Nie cały tylko kopalnia jest tak skonstruowana że warto wykorzystać odgałęzienie Władka po to żeby nie zawadzała jak to Misiek pisał
a do tego trzeba by coś dopiąć żeby zakończyć tor na wprost ( patrz rys. 1. )
kiersNo napisał(a):
Nie lepiej to rozrzucić po szlaku i do niego przytulić zamiast bezsensownie rozrastać sie na boki.
Po szlaku jak najbardziej można rozrzucić inny przemysł.
Ale w realu żadko duże zakłady są przytulone do szlaku .
Wręcz prowadzą do nich specjalne linie .
A rozrastanie na boki jest ciekawsze tylko trochę trzeba po kombinować
przy układaniu makiety .
I tu Hubert ma rację że za mało mamy łuków .
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#29
fajnie wyglądają projekty układu makiety powstałe z NIEZBUDOWANYCH modułów.
poza tym, takie sztywne układanie jest bez sensu, bo już wielokrotnie udało się spierniczyć układ makiety podczas rozkładania, bo coś nie pasowało (ściana, słup). Jest to o tyle ******ające, że przy okazji całe przygotowania rozkładu jazdy można sobie w tym momencie o kant dupy potłuc.
Chyba jedynie w Poznaniu układ makiety był taki jak plan zakładał.

zamiast gdybać, narzekać, marudzić, można by się zabrać za robotę i wykonać brakujące skrzynki :devil:
choćby w wersji gołębników, byle przejezdne.

twardy napisał(a):
Wręcz prowadzą do nich specjalne linie .
A rozrastanie na boki jest ciekawsze tylko trochę trzeba po kombinować
przy układaniu makiety .
wszystko cacy, ale póki nie mamy odpowiedniej ilości modułów (nigdy nie będziemy mieli) to trzeba sobie radzić jak się da.
Możesz zrobić spokojnie kolejne odgałęzienie i "przemysł" usadowić zaraz za zakrętem, a jak się kiedyś będziesz nudził, to możesz spokojnie dorobić do tego jeszcze kilka metrów szlaku, łączącego moduł "przemysłu" z rozgałęzieniem

w kwestii PZO (po raz kolejny)
pisałem kiedyś, że diecezja o jego przebudowaie zapadła po Pradze, gdzie się po prostu nie sprawdził,
przede wszystkim pod kątem technologicznym (kłopotliwe angliki)

jeśli kiedyś będzie potrzebny nowy to się zbuduje, :arrow: niech ktoś zbuduje
 
OP
OP
T

twardy1

Gość
#30
Ale się zaperzyłeś - luzik . ;-)
Misiek napisał(a):
zamiast gdybać, narzekać, marudzić
nie narzekam ani nie marudzę , tylko staram się myśleć konstruktywnie jak już to wyżej napisałem jak poprawić ergonomię podłączania kopalni .
A rysunek to tylko lu¼ny przykład .
P.S.
a masz tego anglika na zbyciu ?
 
OP
OP
D

DaK

Gość
#32
Przemierzając autobusem korkostan warszawski dumałem nad KierBetem i coś sie wykluło :D W resztkach szarych komórek narodził sie pomysł połączenia szlaku z KierBetem.
Najdogodniejszym wyjściem będzie budowa czegoś w stylu Saegewerk Maleis przez który przebiega szlak na łuku oraz mały przystanek osobowy z peronem ziemnym.
Dzięki takiemu rozwiązaniu można upiec trzy pieczenie na jednym ruszcie , szlak , przystanek osobowy , bocznicę fabryczną.
To będzie najlepsze wyjście dla Nas ( mam nadzieje ) Co wy Na to ??
 

Podobne wątki