• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Schlesienmodelle - modele lokomotyw serii ET41

OP
OP
Zabkret

Zabkret

Znany użytkownik
Reakcje
1 0 0
Pytanie do malowań EP IV:

Nie jestem na 100% pewny jak wyglądały malowania:

a) wyjechały z HCP.

b) pierwsze przemalowania zielono/zielone przed erą żółtych przodów.

Czy ktoś ma fotki do tego ?
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.900 111 7
Pytanie do malowań EP IV:

Nie jestem na 100% pewny jak wyglądały malowania:

a) wyjechały z HCP.

b) pierwsze przemalowania zielono/zielone przed erą żółtych przodów.

Czy ktoś ma fotki do tego ?
Sprawdz czy na "elektrowozowy i spalinowozowy hyde park" ktos nie wkleil zdjecia. Malowanie bylo w zasadzie takie same jak 303E. Na pewno sa inni ktorzy posiadaja zdjecia ale kiedys na tylnej okladce "Mlodego Technika" z roku 1980 bylo piekne zdjecie tej lokomotywy fabrycznie nowej.
 

Ludwik Igielski

Znany użytkownik
Reakcje
262 0 0
Zabkret napisał(a):
Pytanie do malowań EP IV:
Nie jestem na 100% pewny jak wyglądały malowania:
a) wyjechały z HCP.
b) pierwsze przemalowania zielono/zielone przed erą żółtych przodów.
Czy ktoś ma fotki do tego ?

Można przyjąć, że w 1982 i 1984 roku ET41 miały kolorystykę fabryczną, gdy opuszczały HCP:
1) ET41-163 rok 1982 wyjazd z W-wy Zach w kierunku Radomia (prowadzi Ex."Krakus")
2) ET41-017 rok 1984 W-wa Zachodnia

ET41_163_Wwa_Zach.jpg
ET41_017.jpg
 
Ostatnio edytowane:

J-23

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Znowu ja. Chyba to nie jest niespodzianka, że będzie też ET41, jak się już ma bazę EU07. Otworzyłem ten wątek, aby nie było zamieszania w wątku EU07, bo tam się z 303E, 4E, EP07P itp. jeszcze dosyć namiesza.

Dlaczego otwieram teraz? Ja muszę powoli zatwierdzić numery i przydziały. Wprawdzie mam już zrobione, ale jeszcze chciałbym od was poczytać, co tak chcielibyście mieć. Aby uniknąć problemu, jaki był z EU07, to nie powiem, jakie numery mam w planach, bo może się to jeszcze zmienić.

Czego na 100% nie zmienię będzie ET41-100 w wersji czerwono białej. Niestety nie ma zbyt dużo informacji na ten temat. Wiec jestem za każdą informacje wdzięczny. Fotki, itp.

Numery, które stoją do wyboru są 112-179. Wykluczone są na razie hybrydy poskładane z rożnych wersji ET41.
Czekam na wasze propozycje.

Pozdrawiam,
Robert
Więc, tak nieśmiało :oops:, ale też zgłoszę swoją propozycję ciekawej "czterdziestki-jedynki'' w malowaniu zielono-zielonym:
ET41-141 (PKP Cargo Dolnośląski Zakład Spółki we Wrocławiu), na zdjęciu w roku 2009
ET41-141 - 2009.08.22.jpg

Motto: "Zielone liczko nie gorsze od żółtej mordki"! :ROFL:
Pozdrawiam
 

Maro16

Aktywny użytkownik
Reakcje
76 4 0
Zabkret a jak wygląda kwestia tego malowania bo w katalogu na 2015/2016 go nie znalazłem ?.

cyt. (pierwszy wpis na stronie) "Czego na 100% nie zmienię będzie ET41-100 w wersji czerwono białej"

ET41-100a.png
 
OP
OP
Zabkret

Zabkret

Znany użytkownik
Reakcje
1 0 0
Będzie w „The Special Seven”. Tam będzie siedem specjalnych lokomotyw. Specjalnych pod względem albo malowania, albo rozwiązania rozmaitości dla klienta.

Może ją dam nawet do normalnej edycji bo mam jeszcze sloty na 4 loki w produkcji 2015/2016, bo wywaliłem EU07-348, i EP07-187, ponieważ PIKO je będzie je robiło. EU07-348 wybrałem, bo było fajne duże zdjęcie tej maszyny fabrycznie nowej w Świecie Kolei 10/2002 a EP07-187 pamiętam bardzo dobrze z dzieciństwa jak ją widziałem w Tarnowie z piętrusami i mam fajne duże fotki tej lokomotywy. W prawdzie z zakamarków Internetu ale są. Zrezygnowałem z obu, bo jest to głupota robić te same numery dwa razy. Dlatego opublikowałem cały plan produkcyjny, aby nie doszło znowu do takiego czegoś. Jak się teraz numery/malowania będą dublowały to już nie moja wina… :confused:
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki