• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ET22 - zdjęcia i inne ciekawostki z tematu "byczek"

Pantograf

Znany użytkownik
Reakcje
997 63 25
Znowu się nie co cofniemy w czasie ;)

Poznań Franowo
ET22-227
24.05.2012r.
f588725807.jpg


Poznań Główny
ET22-163,458
30.12.2009r.
f258050983.jpg



Poznań Franowo
ET22-576
4.09.2010r.
4.09.2010.jpg


Poznań Główny
ET22-1123
7.05.2012r
f447164015.jpg


Poznań Główny
ET22-582
7.05.2012r
7.05.2012.jpg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.288 61 2
A mnie znów trafiła się trójka. Tym razem z pociągiem 444279 przyjąłem ją w st. Mysłowice MWB 2017 07 04.
20170704_062208.jpg
20170704_062255.jpg

Żeby było ciekawiej to na następny dzień spotkałem tą lokomotywe tym razem prywatnie w st.Szymiszow , zamkniętą na pociągu w kierunku Opola.
20170705_071046.jpg
20170705_075527.jpg
20170705_073352.jpg
20170705_073316.jpg
 

Pantograf

Znany użytkownik
Reakcje
997 63 25
Dziś trzy fotki.

Pierwsza wykonana podczas jednej z wizyt na Franowie. Maszyna już nie wróciła do jazdy (skreślona 31.01.2017r.) 24.05.2012r.
f61775159.jpg


Kolejna fotka wykonana na Poznańskich Plantach. Jedna z pierwszych maszyn malowanych na niebiesko. ET22-772 7.05.2012r.
f240191167.jpg


I ostatnia fotka. wykonana podczas akcji Bezpieczny Przejazd. Było to moje ostatnie spotkanie z Klasykiem. ET22-256 12.08.2009r.
f383640439.jpg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.288 61 2
Prototyp ET22 2000 Wrocław Brochów 2017 07 12. Lokomotywa już od kilku lat nieczynna i raczej mało prawdopodobne by kiedyś wróciła do eksploatacji. Miałem kilka lat temu okazję na niej pracować.
20170712_123108.jpg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.288 61 2
Przypuszczam że konieczność wywalenia sporej ilości pieniędzy na naprawę. PKP Cargo ogólnie już nie chce inwestować w te zmodernizowane lokomotywy bo są niezbyt udane a naprawy kosztowne. Dopóki jeszcze da się coś zrobić małym kosztem to jeszcze będzie jeździć ale gdy wymaga to większego zakresu prac to perspektywy są raczej nieciekawe.
Jak jeździłem na tej 2000 to już była bardzo wyeksploatowana. W podwoziu było słychać spore sutki i klekoty prawdopodobnie na skutek powstałych luzow. Dzisiaj ten sam efekt występuje już we wszystkich lokomotywach z nowymi wózkami. Myślę jednak że większe koszty od napraw luzow w podwoziu mogą dotyczyć osprzętu elektrycznego i elektronicznego.
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.288 61 2
Trochę to dziwne bo byki które w latach 90 tych zamiast żółtej mordy miały malowany żółty pas były po naprawie głównej i wtedy otrzymały sprzegi miedzywozkowe. Trochę na nie wydano pieniędzy. Z lokomotyw które kiedyś stacjonowaly w Gliwicach taką modernizację przeszły 003 i 051.
Jako pierwsze wtedy otrzymały elektryczne wycieczki i lampy halogenowe.
 

Podobne wątki