• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ET22 - zdjęcia i inne ciekawostki z tematu "byczek"

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
509 41 1
@Engineer te kratki, które pokazałeś mają tylko trzy byki z CTLa, czyli te z pierwszej partii. Kolejny argument podałem już prędzej, do kraju wróciło tylko 11szt, to jak mogli przebudować ich aż 17? Kolejny argument, który sam podałeś - żaluzje z uszczelkami charakterystyczne dla byków ex PKP 001 - 381. Za dużo się nie mówi, bo mówić nie wypada. Na tą chwile 9 byków Cargo przeznaczonych do kasacji bez możliwości odbudowy mijasz, jeśli poruszasz się po krajowej sieci kolejowej :)

Jeśli chodzi o Poznań, pod koniec marca 2013r. teren ZNTK Oleśnica opuszcza ostatnia z ex marokańskich 201Eo-008, na początku tego samego miesiąca pod osłoną nocy wyjeżdża na ciężarówkach kilka pudeł od tamtejszych, skreślonych byków. Pudła te mają trafić na złom do fizycznej kasacji, gdzie nie trafiły nigdy :) a to dlatego by z początkiem 2014 201Eo-009 trafiła do PHU Lokomotiv. Podobnie jak 010 011 012 013 i po czasie 014.

Możemy poruszyć też temat ET22-1034-5151, 1034-5281 i 1034-5331, też to ex marokany? To jeszcze zadanie dla Ciebie. Ile lokomotyw z tych 23 wyprodukowanych dla Maroka nigdy nie przejechało ani 1km w tym kraju i dlaczego? :)
Tak, wiem, właśnie te wspomniane kratki widziałem na elektrowozach z CTL-u, ale zupełnym przypadkiem na to zwróciłem uwagę.
Nie mniej jednak nie zaprzątało to nigdy specjalnie mojej uwagi, stąd też całkiem możliwe, ze pozostałe ex. E1000, po przebudowie
tych kratek nie mają...

...no właśnie, to co sie stało z pozostałymi 6-cioma z siedemnastu i pozostałymi z 23?
Czy pozostałe zostały skasowane, czy jednak wróciły do Polski lub były z nich pozyskane jakies części?
Nie śledziłem jakoś specjalnie wątku n/t eksploatacji oraz powrotu lokomotyw E1000.
O co chodzi z tymi przejechanymi (a raczej nie przejechanymi kilometrami) w Maroku?

Poza tym to ET22-1534-5xxx , to zwykłe byki (Polskie) - marokańskie posiadają charakterystyczny (ścięty) kształt skrzyni z bocznikami, o czym wcześniej napisałem.
1564800017432.png

Takie same skrzynie posiada lokomotywa, od której zaczyna się nasza dyskusja 201Eo-011.
Skądinąd, to temat ciekawy i jak masz więcej info to nie tylko ja jak sadzę dowiem się chętnie czegoś więcej.
Może by tak założyć osobny wątek (podwątek) poświęcony lokomotywom E1000 (201Eg) i zamieścić wszelkie informacje na ich temat
od wyjazdu z fabryki, poprzez eksploatację w Maroku i "wielki" powrót do Polski, polonizacja, przebudowy i podmiany.
 
Ostatnio edytowane:

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.652 12 2
Tak, wiem, właśnie te wspomniane kratki widziałem na elektrowozach z CTL-u, ale zupełnym przypadkiem na to zwróciłem uwagę.
Nie mniej jednak nie zaprzątało to nigdy specjalnie mojej uwagi, stąd też całkiem możliwe, ze pozostałe ex. E1000, po przebudowie
tych kratek nie mają...

...no właśnie, to co sie stało z pozostałymi 6-cioma z siedemnastu i pozostałymi z 23?
Czy pozostałe zostały skasowane, czy jednak wróciły do Polski lub były z nich pozyskane jakies części?
Nie śledziłem jakoś specjalnie wątku n/t eksploatacji oraz powrotu lokomotyw E1000.
O co chodzi z tymi przejechanymi (a raczej nie przejechanymi kilometrami) w Maroku?

Poza tym to ET22-1534-5xxx , to zwykłe byki (Polskie) - marokańskie posiadają charakterystyczny (ścięty) kształt skrzyni z bocznikami, o czym wcześniej napisałem.
Zobacz załącznik 666218
Takie same skrzynie posiada lokomotywa, od której zaczyna się nasza dyskusja 201Eo-011.
Skądinąd, to temat ciekawy i jak masz więcej info to nie tylko ja jak sadzę dowiem się chętnie czegoś więcej.
Może by tak założyć osobny wątek (podwątek) poświęcony lokomotywom E1000 (201Eg) i zamieścić wszelkie informacje na ich temat
od wyjazdu z fabryki, poprzez eksploatację w Maroku i "wielki" powrót do Polski, polonizacja, przebudowy i podmiany.
Wozki "marokanczykow" tez sie roznia wizualnie, ale nie tylko wizualnie.
 

newermind

Łowca cech
Zespół forum
ŁKMK
Reakcje
3.488 45 1
Choć współczesna kolej ma niewiele wspólnego ze wspomnieniami tejże z lat minionych, to jednak i dziś można odnaleźć elementy, dla których warto "zaglądnąć na tory". ;)
Łódź Olechów 21. 07. 2019 r.
DSC_0333.jpg

Łódź Olechów 18. 08. 2019 r.
DSC_0552.jpg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.272 61 2
Niestety chyba prawie wszystkie jeżdżące niskie numery z wyjątkiem 233 mają już okrągłe reflektory. Po krzakach jeszcze parę kanciatych można znaleźć
No i chyba jeszcze coś jest u prywatciarza.
 

Podobne wątki