• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie ET22 Wrocław

Ufo

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
#21
Na pewno nie opcja druga, bo to twór obecnych czasów ;) Sprawdź na modelu Piko, tam jest opis zgodny w 100% z rzeczywistością. Chyba była Zakład Taboru we Wrocławiu, albo samo Wrocław, już nie pamiętam - to ponad 15 lat temu ;)
 

Ciemny

Aktywny użytkownik
#22
@mikl - Zakład Taboru we Wrocławiu, a w trakcie wykonania zdjęcia lokomotywa była po NR w ZNTK Poznań S.A 31.10.2001r. czyli kolejna NR po tej, w jakiej wypuściło byka PIKO
 
OP
OP
mikl

mikl

Znany użytkownik
#24

axer1970

Znany użytkownik
#25
Wcześniej miały bardzo ładnie pisane: "Lok. Wrocław Brochów Dolnośląska DOKP". Np. ET22-1089 na załączonym zdjęciu. Uchwycona w Rybniku na wiadukcie nad Nacyną. Autor: Mariusz Plewka. Zezwolenie na publikację jest. Aha! Daty wykonania zdjęcia nie zapisano.

ET22-1089.jpg
 
OP
OP
mikl

mikl

Znany użytkownik
#26
Wciaz mam zagwostke z ta 259tka..

Jedyne zdjęcie które znalazłem w internecie nie daje mi pewności jak opis przydziału jak i naprawy został zrobiony na tym egzemplarzu po tym jak zostala przypisana do łódzkiego zakładu. Przyznam szczerze ze fakt ze ostatni wypust PIKO SP45 ma w sobie dosyć ciekawy "smaczek" gdzie podobnie jak w oryginale nie została dopisana ostatnia cyfra roku naprawy rewizyjnej (jest tylko 197) jeszcze bardziej mi zasiał niepewność co do uniwersalności takowych napisów.

na chwile obecna stanęło na poniższym

1) Zakład Taboru
we Wrocławiu


2) ZNTK Poznan S.A.
Napr. rew. 31 10 01


Aczkolwiek jeśli powiększyć zdjęcie kolegi UFO nie widzę tam możliwości wstawienia w całości "Napr. rew 31 10 01"
ET22-259 ZOOM.jpg


Moim zdaniem moze być napisane tak

Napr. 31 10 01

Dobrze rozumuje?
 
OP
OP
mikl

mikl

Znany użytkownik
#27
Takie coś wyszło koledze spod ręki.
received_2265031930226191.jpeg

Niestety wersja uboga czyli bez opisów na dolnej krawędzi pudła gdyż takie jakie mi się udało dostać jeszcze od Allegratki (chyba od numeru 630) nie były zgodne z tym numerem, a dostępu do innych nie miałem tzn nawet nie wiem gdzie szukać
 
OP
OP
mikl

mikl

Znany użytkownik
#29
Taki że to mój wątek który był rozpoczęty z wizją że końcowym wyrobem będzie przeróbka modelu. Zapraszam do przeczytania pierwszego postu tego tematu
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#30
OK, ale może warto było wspomnieć o tym prezentując model? Wątek był zaczęty rok temu i trudno oczekiwać, żeby każdy tu zaglądający czytał od początku dwie strony wpisów. Jak się wstawia wpis trochę jednak oderwany od poprzednich, bez widocznego związku z tytułem wątku, to dobrze jest dać dwa słowa wyjaśnienia.
 
OP
OP
mikl

mikl

Znany użytkownik
#31
Panie Andrzeju, nie wydaje mi sie że dwie strony to nie jest aż tak dużo do nadgonienia.. rozumiem jesli by było kilkadziesiąt stron.

Wątek niższowy, ledwo kto tu zagląda. Wieje i zimno. Gdybym sam nie odkopał tematu to by umarł śmiercią naturalną.

Ale bede mial na uwadze następnym razem (y)
 
#32
Takie coś wyszło koledze spod ręki.
Zobacz załącznik 615681
Niestety wersja uboga czyli bez opisów na dolnej krawędzi pudła gdyż takie jakie mi się udało dostać jeszcze od Allegratki (chyba od numeru 630) nie były zgodne z tym numerem, a dostępu do innych nie miałem tzn nawet nie wiem gdzie szukać
Ale na dolnej krawędzi pudła wszystkie lokomotywy mają zazwyczaj to samo opisane ;)
Czyli -rozstaw osi skrajnych, masa służbowa lokomotywy, rozstaw sworzni ,długość całkowita lok., rodzaj hamulca itp.
I te opisy nie są zależne od numeru lokomotywy ;) Dodać jeszcze można opis skrzyń akumulatorowych.
 

CoCu

Znany użytkownik
#33
Teoretycznie tak. Praktycznie jednak mimo iż operujemy w ramach jednej danej serii, ilość napisów, ich treść, rozmieszczenie, wielkość i kolor potrafią być naprawdę różne. Różnice potrafią być nawet w dwóch lokomotywach po naprawie w tych samych zakładach i w podobnym okresie czasu.
 

Podobne wątki