Ł
Witajcie
Smutnych wiadomości ciąg dalszy....
W wakacje tego roku została fizycznie zlikwidowana pierwsza ET22-001 na terenie skarżyskiej szopy. Lok miał być pierwotnie przekazany skansenowi w Chabówce, lecz podobno nie było rozmów w tej sprawie.
Tutaj link do zdjęcia z fizycznej kasacji:
http://polskakolej.info/details.php?ima ... ode=search
Jak znajdę i zainstaluję sterowniki do skanera pod system Wiśta-wio to zeskanuję jej zdjęcie z oryginalnymi "kwadratowymi" wiadrami, listwami bocznymi z początków eksploatacji.
Szkoda loka, lepiej żeby już gnił w skansenie (jak EU07-001, ST43-01) niż w ten sposób skończył. Kolejny niski numer ET22-002 została pocięta w Łazach....chyba jeszcze przed 2000...musiałbym sprawdzić. Po niej jest katowicka ET22-003, ale ona jeszcze jeździ. Obecnie należy do PKP Cargo Śląsko-Dąbrowski Zakład Spółki.
Kolejna: ET22-004 została pocięta około 1998/1999. Należała do Lok. Bydgoszcz Wschód. Ta też miała oryginalny wygląd + żółte czoła. ET22-003 ma zwykłe, "okrągłe" wiadra, brak listew bocznych. ET22-001 miała też te "okrągłe" wiadra, brak listew, oraz ładne malowanie: Zamiast żółtych czół w całości to miała w ich dolnej części żółty pas biegnący aż do drzwi wejściowych.
Smutnych wiadomości ciąg dalszy....
W wakacje tego roku została fizycznie zlikwidowana pierwsza ET22-001 na terenie skarżyskiej szopy. Lok miał być pierwotnie przekazany skansenowi w Chabówce, lecz podobno nie było rozmów w tej sprawie.
Tutaj link do zdjęcia z fizycznej kasacji:
http://polskakolej.info/details.php?ima ... ode=search
Jak znajdę i zainstaluję sterowniki do skanera pod system Wiśta-wio to zeskanuję jej zdjęcie z oryginalnymi "kwadratowymi" wiadrami, listwami bocznymi z początków eksploatacji.
Szkoda loka, lepiej żeby już gnił w skansenie (jak EU07-001, ST43-01) niż w ten sposób skończył. Kolejny niski numer ET22-002 została pocięta w Łazach....chyba jeszcze przed 2000...musiałbym sprawdzić. Po niej jest katowicka ET22-003, ale ona jeszcze jeździ. Obecnie należy do PKP Cargo Śląsko-Dąbrowski Zakład Spółki.
Kolejna: ET22-004 została pocięta około 1998/1999. Należała do Lok. Bydgoszcz Wschód. Ta też miała oryginalny wygląd + żółte czoła. ET22-003 ma zwykłe, "okrągłe" wiadra, brak listew bocznych. ET22-001 miała też te "okrągłe" wiadra, brak listew, oraz ładne malowanie: Zamiast żółtych czół w całości to miała w ich dolnej części żółty pas biegnący aż do drzwi wejściowych.