Nie wiem, co napisze Tomek K, ale ja widzę jeden błąd: pędnia do tarczy ostrzegawczej (To) semafora wjazdowego to przedłużenie pędni do samego semafora, więc powinna przechodzić przez skrzynię napędy sygnałowego semafora, a nie iść bokiem. Nastawianie To oddzielną pędnią stosuje się wyjątkowo, przy bardzo dużej odległości lub krętej trasie, powodującej duże opory ruchu pędni.
Z kolei nastawianie To przelotowej (stojącej tuż przed semaforem wjazdowym To odnoszącej się do semafora wyjazdowego) można realizować na dwa sposoby: albo niezależną pędnią, albo sztywną dźwignią od napędu stojącego przed nim semafora wjazdowego. Ten ostatni sposób ma tę wadę, że aby To przelotowa pokazała sygnał o wolnej drodze na semaforze wyjazdowym, trzeba najpierw nastawić sygnał "wolna droga" na semaforze wyjazdowym a dopiero potem nastawić na wolną drogę semafor wjazdowy (od którego napędzana jest To przelotowa). Niezachowanie tej kolejności spowoduje, że nawet po nastawieniu semafora wyjazdowego, odnosząca się do niego To przelotowa nie ustawi się w położeniu informującym o wolnej drodze na semaforze wyjazdowym.