• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Elektryczny zespół trakcyjny EN 57

Reakcje
2 0 1
#2
Pytanie do znawców:
Czy w latach dziewięćdziesiątych pociągi relacji Bydgoszcz Główna - Nowa Wieś Wielka przez Prądocin i z powrotem kursowały po południu w podwójnym składzie EN57 gdyż pamiętam że wieczorne prowadzone były pojedynczym EZT. Ktoś coś z Was pamięta jak to wyglądało?
 
Reakcje
9 0 0
#4
Pytanie do znawców:
Czy w latach dziewięćdziesiątych pociągi relacji Bydgoszcz Główna - Nowa Wieś Wielka przez Prądocin i z powrotem kursowały po południu w podwójnym składzie EN57 gdyż pamiętam że wieczorne prowadzone były pojedynczym EZT. Ktoś coś z Was pamięta jak to wyglądało?
Kilka razy w tamtym okresie popołudniowy skład ezt widziałem podwójny w Nowej Wiosce. Możliwe ze według obiegu przechodził potem na Gdynię lub Poznań czy do Piły.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.581 73 0
#5
Jesienią 1987 r. przebywałem przez kilka tygodni w Prądocinie. Z tego co pamiętam to wszystkie pociągi, którymi jeździliśmy z i do stacji Prądocin jak i Brzoza Bydgoska składały się z trzech EN57. Wynikało to z powiązania obiegów. EZT kursujące przez Prądocin były z MD Bydg. Wsch., natomiast kursujące przez Brzozę Bydg. część składów była z MD Gdynia Chylonia a pozostałe z MD Bydg.Wsch.
 
Reakcje
2 0 1
#6
Czy na przełomie lat grudzień 1994/styczeń 1995 w Łodzi i Warszawie można było jeszcze spotkać EN57 w klasycznych żółto-granatowych barwach? Bo z tego co słyszałem przybywało też już w nowych pomarańczowych...
 

Podobne wątki