• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Elektryczne sterowanie zwrotnic Piko

Reakcje
36 6 0
#1
Witam, dzień dobry, dobry wieczór (w zależności o której godzinie to czytacie ;))
Jak już może niektórzy już wiedzą z poprzednich moich wpisów "pytań", jestem początkującym w temacie DCC, lecz mam sterowanie cyfrowe.
Przy okazji rozbudowy torów (marki Piko, na nasypie) chciałbym kupić do zwrotnic napędy Piko 55271.
Widziałem już tutaj jeden wpis o tym jak zmieniać położenie zwrotnicy z pilota "Piko SmartController light", zrozumiałem z tego tyle że albo podłączam zwrotnice do klawiatury Piko 55262 i steruję klawiaturą (wolałbym sterować zwrotnicami z pilota), albo podłączyć napędy do dekodera funkcyjnego Piko 55030 i podłączyć do torów i będzie można sterować z pilota.
Po pierwsze:
Czy dobrze mówię że gdy wszystko dobrze podłącze do dekodera Piko 55030 to będę mógł sterować zwrotnicami z pilota?
Po drugie:
Planuję zakup 4 zwrotnic a w dekoderze funkcyjnym są dwa wyjścia, czy są inne dekodery funkcyjne które obsługują napędy zwrotnic, mają 4 wyjścia funkcyjne i działają z zwrotnicami i sterowaniem cyfrowym od Piko?
Dziękuje za odpowiedzi i porady
Pozdrawiam
 
OP
OP
JayGino
Reakcje
36 6 0
#4
Na razie jeszcze kupnem się nie interesuję, może za miesiąc się odezwę.
Ja lubię mieć wszystko zaplanowane przed czasem, więc jeżeli was "zawiodłem" że się pytam a jeszcze nie robię, to przepraszam.
Pozdrawiam
 
OP
OP
JayGino
Reakcje
36 6 0
#6