Model manewrowej lokomotywy spalinowej z łódzkiej manufaktury, wykonany z blach fototrawionych. Całkowicie nowa konstrukcja napędu zapewnia doskonałe właściwości jezdne. W standardowym wyposażeniu znalazł się dekoder dźwiękowy DCC, światła PKP, podświetlany pulpit oraz kabina.
Seria pojazdu: SM31
Epoka: IV
Producent: EFC-Loko
Numer katalogowy: SM31080
Rok produkcji: 2014
Zarząd kolei: PKP
Numer inwentarzowy: 080
Stacja macierzysta: Lok. Wrocław Brochów
Dyrekcja: DOKP Dolnośląska
Liczba osi: 6
Rewizja: Nowy Sącz 87.12.06
więcej zdjęć
Zalety:
- wierna replika oryginalnej lokomotywy
- mnogość filigranowych detali
- cicha i płynna jazda
- światła manewrowe, do jazdy po torze niewłaściwym, długie/krótkie, wyłączane czerwone, oświtlenie pulpitu i kabiny
- dźwięk naśladujący dźwięki prawdziwej lokomotywy
Wady:
- bardzo delikatne barierki, w zasadzie przychodzą już pogięte od producenta
- wysoka cena
- niezbyt czysty dźwięk (być może to wada konkretnego egzemplarza)
Seria pojazdu: SM31
Epoka: IV
Producent: EFC-Loko
Numer katalogowy: SM31080
Rok produkcji: 2014
Zarząd kolei: PKP
Numer inwentarzowy: 080
Stacja macierzysta: Lok. Wrocław Brochów
Dyrekcja: DOKP Dolnośląska
Liczba osi: 6
Rewizja: Nowy Sącz 87.12.06
więcej zdjęć
Zalety:
- wierna replika oryginalnej lokomotywy
- mnogość filigranowych detali
- cicha i płynna jazda
- światła manewrowe, do jazdy po torze niewłaściwym, długie/krótkie, wyłączane czerwone, oświtlenie pulpitu i kabiny
- dźwięk naśladujący dźwięki prawdziwej lokomotywy
Wady:
- bardzo delikatne barierki, w zasadzie przychodzą już pogięte od producenta
- wysoka cena
- niezbyt czysty dźwięk (być może to wada konkretnego egzemplarza)
Ostatnio modyfikowane przez moderatora: