Witam.
Dzisiaj przyjechał do mnie z Łodzi wagon C IX.
Producentem modelu jest oczywiście efc-loko.
Wagon, który zamówiłem posiada oznakowanie z epoki IIIa. Jest to wersja bez wzmocnień ścian bocznych oraz z gładkim dachem. Moim zamiarem jest we właściwym czasie dokonanie zmiany oznaczeń na epokę II oraz o ile będzie to możliwe dodanie cech fizycznych charakterystycznych dla okresu międzywojennego.
Wagonik waży ok. 100g, fajnie ciąży w ręku no i fajnie wygląda. Oznaczenia naniesione w formie kalkomanii.
Na minus muszę zaliczyć miejscowe niedomalowanie (trzeba się na prawdę dobrze przyjrzeć) oraz zestawy kołowe - same zestawy nie wyglądają najlepiej a poza tym są dobrze wyczuwalne duże opory toczenia. Ale przyjdzie czas to z tym też powalczę. Wagon i tak będzie stał.
A teraz kilka zdjątek.
Wagonik dojechał w ładnym eleganckim opakowaniu:
Szczegóły budy:
oraz dach:
Dzisiaj przyjechał do mnie z Łodzi wagon C IX.
Producentem modelu jest oczywiście efc-loko.
Wagon, który zamówiłem posiada oznakowanie z epoki IIIa. Jest to wersja bez wzmocnień ścian bocznych oraz z gładkim dachem. Moim zamiarem jest we właściwym czasie dokonanie zmiany oznaczeń na epokę II oraz o ile będzie to możliwe dodanie cech fizycznych charakterystycznych dla okresu międzywojennego.
Wagonik waży ok. 100g, fajnie ciąży w ręku no i fajnie wygląda. Oznaczenia naniesione w formie kalkomanii.
Na minus muszę zaliczyć miejscowe niedomalowanie (trzeba się na prawdę dobrze przyjrzeć) oraz zestawy kołowe - same zestawy nie wyglądają najlepiej a poza tym są dobrze wyczuwalne duże opory toczenia. Ale przyjdzie czas to z tym też powalczę. Wagon i tak będzie stał.
A teraz kilka zdjątek.
Wagonik dojechał w ładnym eleganckim opakowaniu:
Szczegóły budy:
oraz dach: