W poprzednim wpisie napisałem THE END, który to napis wieńczy filmy. Proszę więc, żebyście bieżący wpis potraktowali jako blok reklamowy kończący seans filmowy
Lubię "stare kolejki". Jest to jedyny zakres mojej wiedzy eksperckiej w zakresie kolei
, dlatego zaglądając na strony modelarstwo.info cieszę się z pozyskanej na forum wiedzy oraz z pozytywnego odbioru mojej fotorelacji z "krzaków". Nie szukam jednak szczególnych względów, a jedynie współpracy. Będzie truizmem jeśli powiem, że poszukuję Waszego wsparcia w zakresie tematu "Polskie pociągi szpitalne i sanitarne", prowadzonego tutaj:
http://odkrywca.pl/polskie-pociagi-szpitalne-i-sanitarne,745642.html#745642
Zgodnie z obietnicą -
Niedługo na forum odkrywca opublikuję unikalny tabor sanitarny, który w wydaniu cywilnym, PKP-owskim szukaliście na forum modelarstwo.info.
wczoraj, na forum odkrywca opublikowałem zdjęcie rzadkiego wagonu Ctuxz w barwach PCK, który uczestniczy w akcji repatriacji Polaków z Salzgitter w 1946 roku. Proszę Kolegów o wsparcie w identyfikacji prezentowanego przeze mnie taboru, oraz przebiegu jego służby na PKP.
Jeśli zechcecie, to w ramach współpracy postaram się publikować na forum modelarstwo.info zdjęcia, które kiedyś tam (czasami nie wiem skąd) wynalazłem w internecie lub sam je zrobiłem. Z oczywistych powodów (nie jestem ekspertem), nie będę komentował zamieszczanych zdjęć oraz nie będę zabierał głosu w dyskusji. Jedynie będę zamieszczał takie opisy zdjęć, z jakimi je ściągnąłem. Czasami posiadam te same zdjęcia z wieloma różnymi opisami.
Na dobry początek wklejam dwa zdjęcia. Pierwsze pochodzi ze strony
https://upadektechnikikrakowa.blogspot.com/2016_02_01_archive.html i służy jedynie jako materiał porównawczy z drugą lokomotywą, o imieniu WARSZAWA.
Drugie zdjęcie pochodzi z..., mam sklerozę
. Obydwa prezentowane parowozy mają numer 2 - zatem jaka jest (była) jedynka na polskich kolejach?
PS. Oczywiście, że wiem, iż te zdjęcia nie powinny znaleźć się w tym wątku. Są one jedynie ilustracją do mojego wpisu.
Pozdrawiam Kolegów.