Re: Dni Techniki Kolejowej 2011, Warszawa
Witam.
U nas w Szczecinie w ramach "Dni Techniki Kolejowej" odwiedzaliśmy most zwodzony.
Most jest jako drugi w Europie czynny na wyjątkowo starych jeszcze mechanizmach do tej pory funkcjonujących.
Reszta to już nowoczesne urządzenia hydrauliczne oraz elektryczne.
Z Dworca Głównego w stronę Szczecina-Podjuch pomknęliśmy szynobusem SA 136-010.
Po zwiedzaniu i wysłuchaniu opowieści-informacji o owym obiekcie wróciliśmy szynobusem na Główny.
W międzyczasie gdy wyjeżdżaliśmy z peronu, na sąsiedni peron "wparował" Dampflok BR 01 0509-8, z grupą pasjonatów z Niemiec.
Później dorwaliśmy go w SPC. delektując się wspaniałymi sesjami fotograficznymi, tego kolosa.
Zdjęcia wkrótce zamieszczę.
Pozdrowienia ze Szczecina.
Witam.
U nas w Szczecinie w ramach "Dni Techniki Kolejowej" odwiedzaliśmy most zwodzony.
Most jest jako drugi w Europie czynny na wyjątkowo starych jeszcze mechanizmach do tej pory funkcjonujących.
Reszta to już nowoczesne urządzenia hydrauliczne oraz elektryczne.
Z Dworca Głównego w stronę Szczecina-Podjuch pomknęliśmy szynobusem SA 136-010.
Po zwiedzaniu i wysłuchaniu opowieści-informacji o owym obiekcie wróciliśmy szynobusem na Główny.
W międzyczasie gdy wyjeżdżaliśmy z peronu, na sąsiedni peron "wparował" Dampflok BR 01 0509-8, z grupą pasjonatów z Niemiec.
Później dorwaliśmy go w SPC. delektując się wspaniałymi sesjami fotograficznymi, tego kolosa.
Zdjęcia wkrótce zamieszczę.
Pozdrowienia ze Szczecina.