• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Dla miłośników III epoki w skali 1:1

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#1
Witam,
pragnę zameldować, że dziś ekipa KSK Wrocław zakończyła naprawę wagonu typu Villach.
Tym samym jest to 10-ty odrestaurowany wagon z naszej kolekcji.
pozdrowienia
Rysiek
 

Załączniki

OP
OP
R

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#3
Witam,
wagony najlepiej prezentują się w składzie pociągu, więc najlepiej poczekać na taka okazję, kiedy znów będzie organizowany taki przejazd specjalny, tak jak ostatnio ten do Trzebnicy.
pozdrowienia
Rysiek
 

Załączniki

Reakcje
0 0 0
#4
Witam:
Dziś przez Ostrów przejeżdżał taki oto skład wagonów: (zdjęcie poniżej).
Pytanie z mojej strony: czy ktoś wie, co z tymi wagonami będzie dalej, czy może one jadą właśnie do renowacji do Was?
 

Załączniki

OP
OP
R

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#5
hej!
te wagony co stoją w Ostrowie Wielkopolskim jadą do kolegów z Towarzystwa Kolei Wielkopolskiej w Jarocinie :D
pozdrowienia
Rysiek
 
OP
OP
R

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#8
Witam,
ostatnio w ramach skali 1:1 na "tapetę" wzieliśmy lokomotywę serii SM41. Obecnie w znacznej części jest już oczyszczona ze starej farby i rdzy.
pozdrowienia
Rysiek
 

Załączniki

1

12g

Gość
#10
Na początek zostanie odnowiona zewnętrznie, a po zmianie właściciela może się uda uruchomić.
 
OP
OP
R

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#13
Ten Ganz ma numer SM41-126 i pochodzi z lokomotywowni Szczecin Port Centralny
pozdrowienia
Rysiek
 

CarnageLink

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#14
W dniu 29 maja 2010 zapraszamy na przejazd pociągiem specjalnym relacji Wrocław - Jelenia Góra - Wałbrzych zestawionym z lokomotywy elektrycznej ET21 i historycznego składu towarowego. Przejazd uczestników w wagonie bramkardzie. Dlaczego sputnik a nie parowóz????? Taki skład powinien jechać z parowozem, a nie z elektrowozem:( To jest historia, a nie współczesność. Jakoś Pirat będzie ciągnięty przez parowóz. Pozdrawiam
 

brian-82

Moderator Grupy KSK Wrocław
Donator forum
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
190 2 0
#15
Bo impreza jest właściwie pożegnaniem ET21 w barwach PKP. A Sputnikom zdarzało się ciągnąć różne wagony (w końcu wiek swój mają).
 
1

12g

Gość
#16
CarnageLink napisał(a):
W dniu 29 maja 2010 zapraszamy na przejazd pociągiem specjalnym relacji Wrocław - Jelenia Góra - Wałbrzych zestawionym z lokomotywy elektrycznej ET21 i historycznego składu towarowego. Przejazd uczestników w wagonie bramkardzie. Dlaczego sputnik a nie parowóz????? Taki skład powinien jechać z parowozem, a nie z elektrowozem:(
Odrestaurowane wagony jakie posiada KSK jeździły kiedyś w składach ciąganych przez ET21. To po pierwsze.
Po drugie, ET21 należące do Cargo w ciągu najbliższych paru miesięcy stracą ważność świadectwa sprawności co skutkuje odstawieniem lokomotyw do rewizji której nie będzie.
 

CarnageLink

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#17
brian-82 napisał(a):
Bo impreza jest właściwie pożegnaniem ET21 w barwach PKP. A Sputnikom zdarzało się ciągnąć różne wagony (w końcu wiek swój mają).
Aha, rozumiem. Szkoda, że idą na emeryturę:( Ale, zawsze ktoś odchodzi w zapomnienie:(
 

CarnageLink

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#18
12groszy napisał(a):
CarnageLink napisał(a):
W dniu 29 maja 2010 zapraszamy na przejazd pociągiem specjalnym relacji Wrocław - Jelenia Góra - Wałbrzych zestawionym z lokomotywy elektrycznej ET21 i historycznego składu towarowego. Przejazd uczestników w wagonie bramkardzie. Dlaczego sputnik a nie parowóz????? Taki skład powinien jechać z parowozem, a nie z elektrowozem:(
Odrestaurowane wagony jakie posiada KSK jeździły kiedyś w składach ciąganych przez ET21. To po pierwsze.
Po drugie, ET21 należące do Cargo w ciągu najbliższych paru miesięcy stracą ważność świadectwa sprawności co skutkuje odstawieniem lokomotyw do rewizji której nie będzie.
Każdy odchodzi w zapomnienie:( Może kiedyś sobie przypomną o takiej lokomotywie:)
 

Załączniki

Podobne wątki