• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Diorama Diorama Wiadukt Kempola

Seb

Aktywny użytkownik
GGM
#21
Mnie również podobają się kamienie a razi zbyt duże nachylenie skarpy. Osobiście zmniejszył bym nachylenie i dołożył mur oporowy jak na drugim zdjęciu (tym z Jana Jeziorańskiego). Żeby uzasadnić takie rozwiazanie, może dołożysz obok ulicy tor tramwajowy?
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Znany użytkownik
Donator forum
MSMK
GGM
#22
Dodam najprawdopodobniej wąski tor i mur oporowy, czekam na jego dostawę przypasuję i zobaczę.
W miedzy czasie pojechałem poszukać trochę inspiracji pod wiadukt na Jana Jeziorańskiego oraz na Obozową w Warszawie:
20171015_121712.jpg
20171015_121659.jpg
20171015_121556.jpg
20171015_115252.jpg
20171015_115240.jpg
20171015_115232.jpg
 

Adam66

Znany użytkownik
#24
Marku, błagam Cię, wyrzuć te washe vallejo. Szkoda Twojej pracy. Po tym jak po obejrzeniu wątku warsztatowego kolegi @Heniek_Star przeszedłem na łoszowanie "emaliowane" poczułem gigantyczną różnicę. Naprawdę, twoje kamienie złapią niesamowity klimat. Fantastyczne fotki prawdziwych kamieni jakie pokazałeś wcześniej, z tymi białymi zaciekami możesz bez problemu zrobić przy pomocy okrętowego washa AK Salt Streaks. Wash na bazie emalii jest duuuużo łatwiej kontrolowalny, w pełni zmywalny jeśli popełni się błąd (zwłaszcza w połączeniu z akrylami Vallejo). Bardzo Cię namawiam, jeśli będziesz chciał mogę Ci podesłać fajne filmiki z YT jak te washe używać. Jak dla mnie są bezkonkurencyjne.

No dobra, mogę teraz udać się do gości od AK i pobrać swoją uczciwie zarobioną prowizję;)
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Znany użytkownik
Donator forum
MSMK
GGM
#25
Adamie nie bój nic, też już zostałem wstępnie przekonany do emalii przez innego Adama @zepfot, za co Tobie jak i Jemu dziękuję. Trochę washów i filtrów emailowych już mam, a sól zamówiona;). Teraz jedynie trening, trening i jeszcze raz trening.
Premia się należy (y)
D16081F5-ACF6-42EA-B321-02A60D167D69.jpeg
 

zepfot

Znany użytkownik
GGM
#27
Dorzucę jeszcze swoje trzy grosze , zdecydowanie na produktach olejnych lepiej się pracuje ,więcej można osiągnąć /wyciągnąć.
Co do wspomnianych hiszpańskich specyfików "a la wash " to nie są złe tylko trzeba je umiejętnie stosować. Moim zdaniem to nie są washe a raczej farby laserunkowe.
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Znany użytkownik
Donator forum
MSMK
GGM
#33
Mam wąski tor. Kupiłem specjalne pod to, ale jakoś mi tam nie pasuje.
Wieczorem zrobię zdjęcia z torem i poddam dyskusji.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#36
Trzeba i tak dodać rynsztok, więc wszystko przesunę w prawą stronę.
Słusznie, bo ten wąski tor jest za blisko jezdni. Powinien być tak, by samochód jadący tuż przy krawężniku mijał się z pociągiem w bezpiecznej odległości - chyba, że tor celowo jest ułożony w jezdni, z braku miejsca. Ale to chyba tu nie występuje.
 

Podobne wątki